Ik heb mijn Mura vorige maand verkocht voor 250 euro (inclusief maxi-cosi autostoeltje en de voetenzak voor het wandelwagending). Die van mij is van 2008. @sloppy: Denk dat 350 wel heel veel is, ik krijg iig een advertentie te zien (tussen het tekstgedeelte en de foto's) voor een site waar je hem voor 399 helemaal nieuw hebt. Maargoed je weet het maar nooit, proberen kan altijd.
@Marijke: Die van mij is van 2009. En ik heb er meer gezien die hem voor 350,00 hebben verkocht. Ik hoop het en als het te lang duurt dan kan ik altijd in prijs zakken En die aanbieding van 399,00 is exclusief wagen bak, als je die wil komt er 179,00 bij.
wienig tekst ja, dan is het logisch dat je zo'n bod doet..maar ik vind hun reactie echt niet heel erg hoor! ik heb een keer ene reactie gehad; ben je niet helemaal goed of spaar maar lekker verder...nee dat vind ik asociaal! Ik had geboden op een oud autootje, en dan krijg je een reactie...."spaar maar lekker verder"!! Nou toen heb ik wel even terug gemailt
Geweldig dit topic!!! Leuk hoe zo'n figuur dan ff genaaid wordt zo!! hahaha... Die is natuurlijk gewoon op geld uit.. Zal me niks verbazen als ze dat lelijke ding gewoon es bij de kwantum hebben gekocht voor 99 euro ofzo.. Ja sorry ik vind het een foeilelijk ding..
Dat is toch geen reactie! Ik heb een keer mijn mini uit 1975 op mp gehad en daar kreeg ik toen ook een bod op van 100euro.............tja Ik mail dan altijd: Wat denk je zelf? En dan vertel ik gewoon dat het bod te laag is en dat ik hem ga verwijderen. Ik probeer altijd vriendelijk te blijven.
Wij verkopen 2dehands babyspullen en hadden een kinderwagen te koop staan voor 175 euro. Krijg ik een bod van 20 euro. Verwijder dat met als reden bod te laag. Krijg een bod van 21 euro, zelfde verhaal. Dit ging dus nog zeker door tot de 40 euro dus 20 keer... Toen heb ik zijn laatste bod verwijderd met een link naar de condomerie erbij, ik was het zoooo zat. Toen was het gelukkig afgelopen
Nee, helemaal niets Had nog wel even willen lachen. Maar kom op, als de prijs 175 euro is, dan doe je toch geen bod van 20 euro? En dan stug doorgaan (iedere keer met een euro of 50 cent omhoog!) totdat ik het dus goed zat was.