Ik vond het van die lamp nog wel grappig maar om nou op elkaars advertentie te gaan bieden om de prijs op te drijven vind ik niet zo netjes dames.
En wat is er erg aan om de prijs op te drijven? Ik heb dat ook wel eens gevraagd aan een vriendin. Tegenwoordig wil iedereen op MP voor een dubbeltje op de eerste rang zitten! Bij bepaalde dingen zoals kinderkamers of buggy's/kinderwagens snap ik dat mensen het niet voor 50 weg willen doen. Ik zie wel eens hele mooie kinderkamers of kinderwagens die er nog heel goed uitzien en dan bied er iemand bijv 50 terwijl het nog zeker 100 euro meer waard is. Dan snap ik best dat je iemand vraagt om even wat hoger te bieden. Zelf zet ik mijn advertenties altijd op bieden vanaf een bepaalde prijs, dan kunnen er nooit misverstanden ontstaan over te lage biedingen en als mensen per mail vragen of ze het voor onder de vraagprijs mogen hebben zeg ik altijd netjes nee, tenzij mn advertentie er al maanden op staat en geen hond het wil hebben
Sorry, maar ik vond het eem beetje triest om met zijn allen op die lantaarn te gaan bieden. sorry, maar volgens mij was die mail helemaal niet zo bedoelt naar TS en dat heeft ze toch in het mailtje daarna ook weer aangegeven! Trieste bedoeling hoor. Ik snap dat iedereen hier zit te snakken naar een beetje actie, maarja om dat nou zo te vervullen! Kijk hoeveel mensen er in dit topic reageren met de melding dat het o zo irritant is als mensen maar een paar euro bieden op iets wat veel meer waard is, maar als de mail van de verkoopster van de lantaarn bij TS aankomt, dan is het opeens raar dat ze zegt dat de lantaarn veel meer waard is! En dan met zijn allen als een stel kleine kinderen gaan bieden op haar lantaarn. Beetje triest. Volgende keer wordt hier weer in de lounge een topic geopend over dat mensen zo laag bieden op marktplaats en dat het belachelijk is..........en dan zal iedereen daar weer knikkend op reageren! Ik ben ook wel in voor een lekkere rel hier op het forum. Maar dan moet het wel eerlijk gaan, en mensen de kans krijgen om zich te verdedigen!