Kaartje sturen naar een bewonderd iemand

Discussie in 'De lounge' gestart door MissACEEB, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik vroeg af wat jullie zouden sturen naar iemand die je van een afstand erg bewonderd... Iemand die je niet van dichtbij kent.. maar toch wil laten weten dat je die gene bijzonder vind...
    Ik dacht aan een kaartje, maar hoe zet ik dit erin? Wat zeg je tegen zo iemand, hallo ik ben een vreemde voor je maar toch?
    Vroeg me af of jullie zoiets weleens doen en zoja hoe dan...?

Krotom: Voor een persoon voor wie jij onbekend bent een bijzondere boodschap via een kaart...HELP!

Tnx ladies!
    XX

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hangt er een beetje vanaf voor wat het is denk ik.
    Als je fan van iemand bent en diegene bewonderd zet je er iets anders op als bv iemand die heel ziek is waar je bewondering voor hebt?

3. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Het is niet voor een ziek persoon... je kunt het dan idd meest vergelijken met 'fan' zijn van iemand...Tips?

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Vind het lastig als ik niet weet wat je in diegene bewonderd:)
    Misschien kun je zeggen dat diegene je raakt met zijn/haar manier van doen?

lastig hoor hihi

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ligt eraan wat de reden is :)

6. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Haha ik snap jullie reactie...
    Ik wil alleen niet teveel uitwijden...(privacy...)

Die persoon maakt in mij heel veel los,terwijl ik alleen van een afstand kan kijken naar die gene..ik zou graag een opening geven om wederzijds contact te krijgen zonder gedwongen over te komen..

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Als het om een BNer gaat ofzo dan denk ik dat het weinig zin heeft. Die mensen lezen dat soort post amper...;)
    Of gaat het niet om een BNer?

8. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Hmm, lastig zo, die vage omschrijving ;)

Misschien moet je gewoon eerlijk zijn? Vertellen dat je die persoon erg bewonderd en dat hij/zij veel losmaakt in je? Ik zou me gevleid voelen denk ik :)

9. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ben bekend met BN'ers en die lezen zoveel mogelijk post...(degene die ik ken dan he..)

10. Ik heb zo iets nog nooit gedaan maar denk denk dat je zo vanuit je gevoel moet schrijven.
    Een voorbeeld van iemand anders kan het anders doen over komen.

11. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Bedankt... !
    Misschien gewoon t beste ja! Tnx

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik denk ook dat je gewoon moet zeggen wat je hier ook zegt.
    Ik zou zown kaartje ook wel leuk vinden om te krijgen haha, er zal wel niemand bewondering voor me hebben:p

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oke ja dan kan je het gewoon doen.
    Neem aan dat je dan ook wel prive adressen kent?

Ik ben zelf met mn zus ooit achter het adres van Ramon Roelofs (Charley Lownoise) gekomen, kan het huis in Scheveningen nu nog steeds aanwijzen, hoewel ik niet denk dat hij er nog woont...
    Ben er zelfs thuis geweest hahaha (mijn zus was groot fan van ze;))

14. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Persoonlijk vind ik zon kaartje ook wel erg leuk ja!!
    Haha

Wat grappig Aaliyah!

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

nee ik zou dat niet doen. wat heb je eraan? hallo, je kent me niet maar ik bewonder je? kan jij niks mee en kan hij ( neem ik aan) niks mee.

en een bner krijgt zakken vol met dezelfde nikszeggende briefjes lijkt me.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat post jij vaak negatieve dingen zeg!!

Meid ik zou het gewoon doen als jij dat wil. Zelf ben ik er ook niet zo van, maar ik denk aan je post te lezen dat je het over een soort van Nederlandstalige zanger/zangeres hebt, die zijn meestal wel oke met hun fans.

Ik twitter zelf en twitter ook wel eens wat naar BNers maar nog maar van 1 iemand een tweet terug gehad (big2 van the opposites)
    Ik twitter ook vaak naar een Amerikaanse acteur uit Angel (J.August Richards) en die twitter eigenlijk altijd wel terug, wat ik hier mee wil zeggen is dat BNers het meestal niet zo nauw nemen met dat soort dingen. Terwijl het een kleine moeite is om af en toe ergens op te reageren.;):)

17. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik ben gewoon niet zo dweperig met artiesten dat kan toch aalayah

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

sorry maar door die niets zeggen de briefjes worden ze echt wel geraakt en het meerendeel van die mensen onthouden dan echt wel en houden er ook rekening mee.

ik ken zat bners en artiesten maar die hebben allemaal wel tijd voor de post en die zullen de meest bijzondere dingen echt wel bewaren.
    enzelfs beantwoorden.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Idd! Denk dat blup zich daar heel erg in vergist. Artiesten stellen het vaak juist heel erg op prijs dat ze zulke fanmail krijgen. Zij kunnen hun dingen doen door hun fans.

Alleen betwijfel ik zelf hoe vaak ze die post écht zullen lezen en miss beantwoorden. Maar dat neemt niet weg dat je geen kaartje of brief kan sturen.

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Maar gaat het hier wel om een bner dan? (heb ik misschien weer overheen gelezen ;) )

Deel Deze Pagina