wow jeetje... moet zeggen dat het erg rottig je strot uit komt... mevrouwtje met haar hypotheek van 5 ton voelt zich te goed voor de mensen met de tattoos die daar alleen maar kunnen wonen omdat ze geld hebben gewonnen (wat een schande)... behalve dat ze over jouw terrein lopen en 3 autos in hun voortuin hebben staan (en dan nog???) zie ik niet in wat ze verkeerd doen... behalve dan dat deze mensen niet van jouw stand zijn...
Ik zou als ze eens buiten zijn, voor iets onbenulligs naar buiten lopen (bijvoorbeeld vuilnis weggooien), Hen gedag zeggen en vragen hoe het met het opknappen van het huis gaat. Zo komen de gesprekken vanzelf. Je zult dan wel merken met wat voor vlees je te maken hebt?! Maar als je al bevooroordeeld op ze af stapt, dan gaat het zeker mis. Misschien staren ze wel naar binnen omdat ze een praatje met je willen maken?
ja tuurlijk wel, maar ben niet iemand die dat durft te zeggen en dan is de tip het via de tuinplan te doen een gouden tip. geloof me, ben type grote bek klein hartje en schijt alle kleuren van de regenboog bij het idee alleen al om aan te bellen et te zeggen dat ik iets niet op prijs stel.
Het lijkt wel of je het hele type mens dat daar is komen wonen je tegen zit en dat je er daarom zo over valt dat ze over jou stukje terrein heen lopen. Zou je het ook zo erg vinden als het kwa uiterlijk hele nette mensen waren geweest?
ik zou zeggen ga er even heen stel je voor en zeg dat je het niet zo prettig vind dat ze over je oprit lopen wie weet zijn ze wel heel aardig
Ik heb zelf nieuwe achterburen, en ik dacht ook wat een lui! altijd luide muziek aan en herrie maken e.d. nee had niks met ze tot ik vorige week bij hun huis langs liep met mijn zoon en de vrouw in ene riep `hey buurvrouw` en ze was belangstellend naar mij en mijn zoon, ze is zelf nl ook zwanger dus... heb me dus lelijk vergist in deze mensen... Ik zou me als ik jou was eerst even voorstellen en idd op een nette manier er iets van zeggen. maar ze hebben nog maar 3 dagen de sleutel en de oprit-tuin is echt pas als laatste aan bod hoor... erger je er gewoon niet aan.
Dan had je dat hier toch anders neer kunnen zetten? voorbeeld: Wij hebben sinds 3 dagen nieuwe buren. Ze hebben hun eigen oprit nog niet opgeknapt en ligt dus vol zand. Ze lopen alleen wel via onze kant van de oprit tussen onze auto en huis door naar hun eigen woning.. Ik durf niet zo op ze af te stappen, hoe kan ik dit het beste duidelijk maken dat ik dat niet prettig vind? Zoiets.. Meid, dat komt zoveel beter over. En dan is er (volgens mij) niks aan de hand en kun je het probleem sneller aanpakken
Als het nette mensen waren geweest kwa uiterlijk had je het dan wel tegen ze gezegt of durfde je het dan ook niet?
Ja dat is wat ik ook bedoelde (vandaar mijn stukje met jaloezie????) Lijkt net omdat jij werkt voor je geld en hun het hebben gewonnen jij meer recht hebt om in zo een huis te wonen en hun maar in een doorsnee huis net als de gemiddelde nederlander. Want ja jij werkt er hard voor hé
huh? Maar wat is dan het probleem?? als het de buren zelf niet zijn, lijkt me dat je er met een paar dagen vanaf bent?
en ben pissig omdat het al 3 dagen zo gaat en tot laat herrie op straat en kids worden er wakker van enz enz enz en dan knal ik het neer zoals het op me afkomt... en ja dat komt er behoorlijk rottig uit, want zo voelt het ook.. trouwens, nog nooit zo snel en veel reacties gehad. denk even bij na dat ik bij jullie me ei kwijt kan en niet anders kan en dus dat ook wil en doe.... ben geen mevroi, ik ben een simpele keihardwerkende vrouw