KPN...pffff

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Had al wel eens verteld dat ik een caravan gekocht had. En daar wilden we graag tv en internet in (internet voor mn man zn werk en onze studie die allebei EN over internet EN internet georiënteerd is)
    Nou hadden we de KPN opgebeld en gevraagd hoe dat met internet ging. Want er lag een telefoon lijn vlak bij onze caravan. En of ze ons dan daar op aan konden sluiten, hoeveel dat ging kosten etc etc.
    Koste niks (huh?) en dat zou dan over n maandje geregeld kunnen zijn! Nou prima toch? Nog paar keer gevraagd of dat wel klopte dat t niks koste? Nee klopte echt was helemaal gratis de aansluiting dan. En dan kregen we een abonnement voor internet en dat was dan...weet ik t...24 euro p maand oid en n 10tje voor digitene die we er ook maar meteen bij aanvroegen.
    Was snel en makkelijk genoeg geregeld tot onze verbazing. En omdat t dus kon die internet aansluiting, hebben we de caravan gekocht.

Meteen n dag erna hoorden we van de camping eigenaar dat er al post was voor ons! Dat was snel... we hadden de caravan nog niet eens echt gekocht (vonden we wel grappig maar hij was al wel besproken enzo dus..)
    Dat was dus de KPN die ons verwelkomde als klant en vertelde dat onze digitene binnen 5 dagen gelevert zou worden. Nou dat zou mooi zijn want dan konden we tv kijken als we dat weekend erna in onze kersvers gekochte caravan zouden zitten!
    Dat weekend de caravan gekocht, staplaats betaald en t weekend erop dus onze eerste overnachting...maar...zonder tv want dat was niet aan gekomen (de camping eigenaar zou dat dan aan nemen en dan zouden we het bij hem kunnen ophalen). KPN gebeld en die zeiden dat de ptt het terug gebracht had want t was niet besteld (euh...huh?) dus niet aangenomen. Ptt gebeld...die wisten van niks.... KPN weer gebeld en gevraagd wat nu? Verteld dat ptt van niks wist en kwam het nou nog of.... wat moest er gebeuren? Nou ze zou de bestelling anuleren en dan konden we gewoon naar de kpn winkel en er een kopen en dan hadden we hem zeker. Fail safe zo gezegd. Nouja prima doen we het zo.... Willen we wel een briefje dat zwart op wit staat dat hij geannuleerd is anders hebben we er straks 2. Was prima dus zo gezegd zo gedaan. Kregen idd briefje en alles was geregeld en wij hadden tv...zij het wat omslachtig.
    Ondertussen hadden we 2 brieven binnen gekregen over het internet (brieven sturen kunnen ze wel bij KPN...hele bossen verdwijnen in briefpost)
    De dinsdag na pasen zouden ze komen graven om de kabel tot aan de caravan te trekken. En dan moesten we een afspraak maken om hem aan te laten sluiten in de caravan en daar moest dan dus iemand aanwezig moeten zijn zodat ze er in konden. Nou prima, opgebeld of dat dan de donderdag erna kon en dat was geen probleem (vandaag dus).
    Nu zat mn man gister eens de brief door te kijken en bleek hij over 1 puntje info heen gelezen te hebben. Nu bleken we dus 23 maart de modem enzo al te moeten hebben gehad.... Maar wij hadden niks gezien!?
    KPN dus vanmorgen VOOR mn man naar de caravan gaat maar eens gebeld.
    Eerst status van bestelling bekeken. En die zei "Uw internet paket word 23 maart bij u gelevert." Euh....dat is het al geweest hoor?!
    Dan maar door verbinden naar een telefoniste...
    Maar die wist niks zinnigs te zeggen buiten dat er voor vandaag niks op het programma stond...HUH!? Ze kon niks zien over of er dan dinsdag wel gegraven was en verbond mn man zonder pardon door naar de technische dienst. Weer verhaal gedaan en die man kon wel zeggen dat er idd gegraven was maarrrr... wist niet wat er met de modem gebeurt was en of ze vandaag kwamen.. handug! Maar we moesten er maar gewoon naar toe voor het geval dat. JA hallo 1,5 uur rijden en dan 6 uur daar aanwezig zijn om er achter te komen dat ze toch niet kwamen?
    Ja hij kon er ook niks aan doen...dit werd uitbesteed aan dat en dat werd weer uitbesteed aan dit en die stuurde dat aan en....heel intern gebeuren en burocratie van kpn verhaal. Sja hebben wij geen boodschap aan! Wij willen gewoon onze bestelling aangesloten en geleverd!
    Kregen we op de valreep ook nog even te horen dat de aansluit kosten 300,- waren. PARDON!!!!?
    We hebben ZEKER 3x gevraagd of dat echt niks koste die aansluiting (want we konden het al niet geloven) en het was echt echt ECHT gratis.
    Nee hoor dat had ze nooit mogen zeggen want het kost 300,-
    Nou lekker dan!
    En krijgen we dan ook nog ooit wat?!
    pfffffffffffffff.......................!
    Hij kon er niks over zeggen want hij kon niet bij de rest van dat hele interne verhaal gedoe kijken, alleen op zijn kleine stukje er van.
    Nouja ok...bedankt...denk ik..
    Mn man toch nog maar even met de camping gebeld of ze nou idd gegraven hadden want anders wist hij wel heel zeker dat ze vandaag niet kwamen. En de kpn weet schijnbaar van zichzelf niet wat t al wel of niet gedaan heeft of nog gaat doen :x
    Verteld de eigenaar van de camping ons dood leuk dat er idd gegraven is....ENNNNNNNN aangesloten!!!:$
    HUH!?
    Ja zegtie want wij hebben natuurlijk ook n sleutel (wisten we niks vanaf maar is logisch ivm brand oid) en we hebben de man binnen gelaten en hij zei "ik zet het kastje (modem) daar neer..." Dus het is aangesloten en de modem staat er.
    "sprakeloos gemompel van mn man..."
    Nouja zeg!
    Dus nou gaat mn man er vandaag toch naar toe om te kijken wat er nou precies gebeurt is. WAAR ze dat ding ins hemels naam dan gemaakt hebben (de aansluiting....straks zit hij midden in n muur ofzo...lkkr...) en nou maar hopen dat t toch nog allemaal met n sisser afloopt...

Wat n BALLE TENT die kpn zeg! :x

Oei....wel heel lang verhaal geworden.... :);)

2. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik ken het maar al te goed! wij hadden het met de vaste telefoonlijn.. ze zijn er volgens mij wel drie maanden mee bezig geweest!
    gelukkig zit ik nu ook niet meer bij kpn..

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Breek me de bek niet open. Ik heb dus een tijdje geleden ook een topic over KPN geopend.
    Wij hebben nu EINDELIJK een ( flinke ) schadevergoeding gekregen.
    Echt verschrikkelijk hoe het is gegaan.... Hoop dat je er snel met ze uitkomt.

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hier nog 1 die zooooo tevreden is over KPN NIET DUS...!!!!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ook zo'n gezeik met KPN gehad.. Tig keer een monteur over de vloer gehad voor Interactieve TV.. werkte niet, zenders waren niet toegankelijk e.d. Was niet verteld dat er eenmalige kosten waren van 150.00 en 58.00 euro.. in de brief stond alleen 9.00 verzendkosten.. na ruim een maand werkte het eindelijk.. bleek dat ze het niet hebben gestuurd naar de wijkcentrale.. en als het daar niet naartoe gestuurd word krijgen wij dus ook niks.. Dikke rekening van ze gekregen van monteurskosten want het zou onze eigen schuld zijn i.v.m. niet goed aangesloten.. Later weer een monteur gehad om alles na te kijken want het werkte ineens weer niet.. Het verhaal van de kosten uitgelegd en die man wist niet wat hij hoorde.. Heeft waar wij bij stonden met een kwaaie kop naar KPN gebeld en gezegd dat wij die kosten van monteur niet hoeven te betalen want alles was goed aangesloten. Leuke vent haha..

Nu werkt alles prima, hebben alle belkosten naar KPN vergoed gekregen maar helaas niet de eenmalige kosten.. wel een klacht ingestuurd en daarop netjes antwoord gekregen en welgemeende excuses.. Het is nu goed zo.. Nu het allemaal werkt ben ik super tevreden..

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hier ook drama met kpn. We hadden digitenne besteld en weer geannuleerd. We hadden dit telefonisch gedaan en er werd gezegd dat we het pakket dat al onderweg maar retour moesten geven aan de postbode. Dat hadden we dus ook gedaan. 2 weken geleden stond de postbode weer aan de deur, maar dit pakket mocht hij van kpn niet retour nemen. Volgens zijn instructies moesten we het dan maar bij de primafoon afgeven. Ik dus met dat rotpakket naar de primafoon, maar daar namen ze het niet aan en ik moest het maar afgeven op het postkantoor. Ik daar aangekomen, wilden ze het alleen aannemen als ik iets van 7 euro zou betalen. Nou dus niet, ik had netjes op tijd geannuleerd. Heb het weer mee naar huis genomen, ik hoor vanzelf wel als ze dat pakket nog terugwillen.

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja had idd dat vorige topic gezien ja en erop gereageert van uhoh wij hebben net besteld...
    Nou die uhoh was dus terecht!
    Ben benieuwt hoe de vork nou in de steel steekt.
    Ondertussen zit ik dus met 2 kinderen die om 3 uur thuis komen en een zieke Wendy thuis te zitten.
    Moet zo naar de winkel om eten etc te halen voor het hele clubje hier. Had mn man vanmorgen willen doen voor hij ging ivm Wendy die vanacht zwaar verkouden is geworden (dank u gek weer beeld van Nederland) Maarja, door al dat heen en weer gebel en gedoe issie dus zelfs telaat weg nu!
    Nouja ga mn meissie maar in bed mikken met n paracetamol en wat van die vapurup voor baby's en wat rond rommelen. En dan hoop ik maar dat ze wat beter te doen is vanmiddag na dr slaapje.
    En hopelijk heb ik dan ook te horen gekregen dat we idd internet hebben op de camping....pfff...gedoe.
    En die 300,-...tja. We moesten het maar met de klachten commisie regelen of zo iets (weet niet precies want mn man had ze aan de telefoon terwijl ik Wendy stil probeerde te houden).
    Zal wel gewoon betalen worden...maar heb NERGENS n rekening van ze of n brief met dat we dat moeten betalen....

8. ik heb het vorige topic en nu deze weer, met verbazing bekeken

ik heb al jaren kpn en nooit geen problemen

ik heb internet + bellen
    en ik heb digitenne

Maar voor jullie is het wel heel vervelend
    zeker ook van die bijkomende kosten van 300 euro, terwijl er is gezegd kost niets

Ik hoop voor jullie dat alles goed en snel geregeld worgt

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou mn man belt net.
    Je valt van de eene verbazing in de andere bij die KPN hoor!
    Was hij dus net vanaf Aalsmeer naar zwolle aan het rijden. Net bij Utrecht belt de vent van KPN..
    KPN:Ja ik kom dus (hoezo dus?) zo de lijn door meten of hij goed is aan gesloten... (...euh..?) en bent u er dan ook?
    Man: Nou nee want ik ben net onderweg daar heen!
    KPN: Oh... nouja ik moet eerst naar n storing en dan kom ik naar u dus u heeft nog even hoor!
    Man: Prima, maar dan hoop ik dat er OF toch n modem is neer gezet OF u er een bij heeft. Want wij hebben het pakket niet ontvangen!
    KPN: Oh, ja dat moeten we dan even bekijken hoe we dat gaan regelen want anders kan ik niet door meten...

Hij is er dus nu en er zit idd een grote kast in de kamer achter de tv verstopt. De lijn gaat met een gat door de muur naar buiten (erg mooi leuk en fijn afgewerkt....NOT) en dan naar een kabel van de telefoon die ooit naar de buren is gegaan.
    DUS....we hebben internet denk ik. Alleen geen modem dus wat die man nou komt meten weet ik niet. Maar iig niet of onze internet verbinding werkt dan wel snel genoeg is! ;)
    OF hij moet nog n verassing in petto hebben en OOK ergens ons verdwenen aansluitings pakketje gevonden hebben natuurlijk....

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

daarom hebben wij dus draadloos internet. wel van kpn, maar alles lekker zelf aangesloten :)

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Draadloos internet gaat ook via de aansluiting bij jou aan de deur. En net die aansluiting misten wij dus in de caravan ;)

Deel Deze Pagina