Op welke dag van cyclus testen julli positief met ovulatietest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Blink, Aug 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blink

Blink Actief lid

Jan 14, 2007
    259
    16
    18
    Ben erg benieuwd op welke dagen jullie positief testen.

2. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Deze maand dag 12 (middag) en 13 (ochtend). Eisprong viel ook op dag 13 aan de temperatuur te zien. Maar dat is bij iedereen heel verschillend denk ik. Ik ben zelf heel regelmatig, dus weet ook wanneer ik het kan verwachten. Ik begin meestal op dag 10 met testen, om zo het streepje donkerder te zien worden. En er dus op tijd bij te zijn.

ps Blink van Viva? :)

3. Blink

Blink Actief lid

Jan 14, 2007
    259
    16
    18
    Oei, ik ben bekend! Ik klets idd ook op Viva. Ken ik jou daar?

4. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Nee hoor, ik lees al vanaf het begin mee op jullie topic, omdat ik zelf ook rond die tijd ging voor een 1e. Ben echt een meelezer, schrijf nooit wat.

Hoop voor je dat het snel lukt!

5. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Ik heb eigenlijk nog nooit echt goed positief getest voor een ovutest. Wel lijntjes, maar nooit zo donker als ze zouden moeten zijn... :(

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Ben pas 5 dagen met ovu's bezig. Twee per dag: 12u en 20u.
    Ze geven allemaal negatief aan.

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Sinds mijn eerste mk in maart is mijn cyclus behoorlijk regelmatig en test ik m.i.v. ronde 7 op cd 17 - 15 - geen ovutesten gebruikt - 15 - 14 positief (toevallig vandaag op dag 14 dus) Dus deze maand een cyclus van 29 a 30 dagen. Ik denk 29 want mijn ei voel ik springen meestal een dag na positieve ovutest.

Groetjes Cyntje78

8. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb het alleen in de rake ronde gedaan, en die waren positief op dag 15, 16 en 17. Op dag 30 heb ik toen positief zwanger getest.

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Bij mij ook op dag 14, 15 en 16.... Ei is op dag 16 gesprongen. Nu nog 6 dagen voor NOD

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

Apr 7, 2007
    5,556
    0
    0
    Ik leer hier weer iets nieuws hahaha, ik ben deze ronde de 1e keer met ovutesten bezig om wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen want die is helaas niet zo regelmatig (mag nog niet klagen hoor ergens tussen de 26 en 30 dagen) nu dacht ik dat je met ovutesten 1 keer een positieve test zou hebben maar nu was de test van gister positief (dag 13) en vandaag weer positief (dag 14) vandaag stond de lijn er wel heeeel snel, was nog niet klaar met plassen en plop daar was ie al maar goed het kan dus gewoon dat je meerdere dagen positief test?
    (ik test trouwens 1 keer per dag zo rond 12 uur)

11. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

vorige maand op dag 13 een knal positieve test....dag 14 al negatief, volgens FF mijn ei ook op dag 14.
    Deze maand op dag 14 een knal positieve test, op dag 15 nog licht positief. Volgens FF wel op dag 14 al mijn ei gehad.

Ik test met matcare nu en die is heel duidelijk positief bij mij

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Vandaag mijn ovulatie gevoeld!!!
    Gisteren avond gaf mijn test aan een lijntje naast de test lijn, maar niet zo dik als de laatst genoemde.
    Vanmorgen voel ik een bepaald iets in mijn onder buik en volgens mij is dat dus mijn ovulatie.
    Ben net ff wezen testen en een dikke streep naast de test lijn alleen minder vet gedrukt laat maar zeggen.

Ben wel blij.

Als het dus klopt was mijn ovulatie op de 19e dag!
    Nu nog hopen dat de samenwerking daar binnen goed gaat???!!!

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Joepie ik mag mee praten. vrijdag ovu test besteld, zaterdag 1e x getest(voor de grap) negatief. Nou oke, vandaag ook nog maar's testen (ben nl onrgelmatig) en jahoor positief. een dikke roze streep. waarvan de teststreep veller dan de controle streep. Ole. CD 15. Dus helemaal oke.

Nu klussen maar! Joepie.

Share This Page