nee hoor post met kerstzegels doen er langer over .. De gewone post behoort de voorrang te hebben .. Zou mooi zijn er minder voor betalen en als eerste bezorgd worden ..
Sorry hoor maar er wordt wel erg overdreven nu over postnl. Op alle brievenbussen staat dat je rouwkaarten en post met spoed af moet geven op het postkantoor i.v.m. de kerstdrukte. Dus ligt ook een beetje aan jezelf. Ik bedoel er niks kwaads mee, maar uit ervaring weet ik dat post bezorgen begint bij jezelf!
Vind ik ook wel moet ik zeggen. 2 van onze kinderen zijn in december geboren en die kaarten heeft mijn man toen afgegeven op het postkantoor. Ze waren wel iets verlaat maar iedereen had zijn kaartje wel voor de feestdagen binnen.Je moet ze nu natuurlijk niet in de brievenbus gooien want dan duurt het veel en veel langer.
nou das idd zo .... geboortekaartjes zullen als je ze afgeeft met de gewone post meegaan en niet met de kerstpost ..... En nis zo relaxed als een rustige kraamweek hihihi .... Lekker genieten van je rust hoor !!
De kaartjes zijn apart afgeven en vrijdag ochtend, dit is door de drukkerij (is ook grootgebruiker) samen met vele andere geboortekaartjes gebeurd. Dus de eigenlijke bezorgdag zou zaterdag zijn... Dan vind ik dinsdag nog niet bezorgd erg laat. En idd met onze trouwkaarten en geboortekaartjes de vorige x zijn er ook n aantal niet bezorgd... Dat vind ik dus wel heel erg, de trouwkaart betrof er 1 voor daggasten, voor t zelfde geld komen die mensen niet en hoor je niets. Daarbij krijg ik weekelijks verkeerde post thuis, van buren of zelfs van n andere straat met hetzelfde huisnummer, en dat hoewel deze goed geadresseerd zijn Ik snap dat mensen fouten maken, maar PostNL maakt het echt te bond. En dan maar blijven bezuinigen.
Mensen weten toch wel dat je bevallen bent dus waarom komen ze dan niet als het kaartje wat later is? Destijds juist kerstpostzegels erop gedaan en die kwamen juist snel aan. In ieder geval erg balen.
Ik snap wel dat het vervelend is maar ik neem aan dat de visite je wel weet te vinden toch? Mijn vrienden/familie belde allemaal om een afspraak te maken, voor en na het ontvangen van het geboortekaartje. Geniet van je kindje en van je rust!
Ik bedoel het verder ook niet vervelend en ik hoop echt dat ze snel aankomen. Niet alle kaartjes waar ze niet dicht geplakt zijn verliezen ze bij de post maar de kans is groter. Ook grotere kans dat er andere kaartjes bij in komen. zal voor je duimen
hmmm helaas moet ik dat toegeven. Het is niet mijn eerste keus ik kom uit het onderwijs en aangezien de banen niet bepaald voor het oprapen ligt en ik niet thuis wil zitten met een uitkering werk ik daar maar. Vind het gewoon heel vervelend dat mensen hun kaart niet krijgen en automatisch er maar van uit gaan dat het aan de post ligt. Nee ze zijn niet geweldig en ja er is meer dan genoeg ruimte voor verbetering maar er zijn nog werkelijk mensen die meer moeite doen voor iemands kaartje. Ik ben zo'n muts die als doel heeft alle kaartjes die ik moet verwerken op de juiste plaats krijgt. Veel verbeteren van adressen, postcodes het opzoeken van huisnummers ( per stapel kijken naar de namen). Kost wat extra tijd maar ik ga er dan maar vanuit dat ik iemand blij maak
Ff off-topic maar wow dat is pas een goede instelling/inzet en hart voor je werk....terwijl het niet eens je eerste keus is wat werk betreft. Jij maakt vast veel mensen blij! Zo dat moest ik even kwijt
Collega!! Ik ben postbezorgster en heb ook nu met de kerst regelmatig lege enveloppen ertussen zitten. Je kan duidelijk zien dat de envelop dan niet dichtgeplakt is en dan ligt de fout dus niet bij postnl. P.s. ik ben ook zo'n muts hihi, krijg vaak een goed adres alleen is de postcode dan verkeerd. Kleine moeite om even mee naar huis te nemen, op internet juiste postcode erbij zoeken en na 1 dag heeft de juiste persoon hem ontvangen(in een niet knj periode dan).
nog een muts die extra moeite doen Yossie zijn de geboortekaartje nog aangekomen. Schaam schaam heb je niet een gefeliciteerd! Dus bij deze! Gaat alles nog goed met jou en de kleine?
Ik hoop dat de kaartjes inmiddels bezorgd zijn.. Ik heb de geboortekaartjes van mijn pasgeboren neefje woensdag afgegeven bij het postkantoor en vrijwel iedereen had ze donderdag (en anders vrijdag) al..