ik was vroeger altijd heel verlegen, dat is nu grotendeels wel weg, ik ben onder de mensen best sociaal en durf mn bek wel open te trekken als ik ergens iets van vind. niet om arrogant te klinken, totaal niet. maar ik kan best wel een beetje zingen. maar dan alleen als niemand het hoort. voor een groep staan is ook echt een angst. in bijzijn van anderen zing ik zachtjes mee zodat het net hoorbaar is. ik heb vaak gehoord, wat kan jij mooi zingen, je moet meedoen aan dit of dat. maar het probleem is ik durf dat niet, ik durf zelfs niet te zingen voor mensen die ik goed ken, zelfs mn vriend niet. maar ergens wil ik wel gehoord worden en ik vind het stiekum erg leuk om te horen dat ik kan zingen. ik heb gewoon dat zelfvertrouwen niet om me zo kwetsbaar op te stellen. hebben jullie ook wel eens een angst voor iets wat je eigenlijk wel wil maar echt niet durft, ik weet niet wat ik er mee moet
Inschrijven bij 1 of ander hip koor? Mensen die je niet kent, maakt het misschien wat makkelijker(of juist niet, haha) succes!
dat is mischien wel een goed idee, ik heb wel geluidsopnames, ik zat te twijfelen om die aan mensen te laten horen, als mensen commentaar erop hebben dan vind ik dat niet zo erg, weet me alleen niet echt een houding te geven als mensen me goed vinden of me complimenten geven. maar op youtube ken ik ze toch niet dus dan maakt het niet uit.
Gewoon doen! Doe je het zonder dat je in beeld komt ofzo... Ik vind het eng om face to face te zeggen wat ik echt vind.. bijv een boze buurvrouw voor de deur (doe maar wat) zeg ik ja en amen of ik het er nou wel of niet mee eens ben.. gooi k de deur dicht ben ik daarna echt de hele dag boos omdat ik niet gezegt heb wat ik wou... doe ik het wel het zeggen wat ik wil giert de adrenaline door me lijf heen sta ik te shaken etc :')
via you tube is er geen leuk koor ofzo in de omgeving waar je mee/bij kunt zingen? sta je iig ook niet zo alleen te zingen...
Is ook eng hoor om te laten horen. Pas hier ook gedaan de reacties waren ( niet negatief maar gelukkig ook niet te positief) En daarna topic laten verwijderen wand het was toch echt wel ( super eng). Wie niet waagt wie niet wind dus laat lekker horen en je angst kan ik mij goed voorstellen. De wens is er alleen het lef ontbreekt( bij mij dan) Doe wat je kunt en wie weet. Succes.
make you feel my love - YouTube ik heb het op youtube gezet, hoop dat de link werkt het is niet helemaal super, wist niet zo goed hoe het werkte, en mn kind speelt op de achtergrond haha
ik wil hem beluisteren via YouTube via mobiel maar ik hoor niks. Hoop dat de andere je wel kunnen horen.
ja ik snap het niet helemaal, als ik via hier op de link klik houd de video na 10-15 seconden op, maar als ik ingelogd op youtube luister dan hoor ik m wel helemaal
Ik kan hem wel afspelen..klinkt niet verkeerd. Maar of je ver zou komen in bijvoorbeeld een zing programma durf ik niet te zeggen. Mss extra zanglessen nemen?
nou dat denk ik ook niet, als je ziet hoe goed die zijn haha, er zijn nog veel dingen die beter kunnen, dat hoor ik zelf ook, dat hogere gedeelte ging ook niet helemaal mooi.
Kinkt niet slecht (heb er totaal geen verstand van hoor) in mijn oren, maar denk wel dat je zangles moet nemen voor de goede technieken enzo. Zeker niet om je voor te schamen!
Mar toch knap van je dat je het ons wil laten horen En zolang je er plezier in hebt!! Het klinkt niet verkeerd want heb het hele liedje afgeluisterd...anders had ik hem al weggedrukt. Hahaha