Ik weet dat er al vaker topics over zijn, maar maak me een beetje zorgen. Bij mijn eerste was ik tot 16 weken flink misselijk. Nu leek het erop ook weer zo te gaan verlopen. Ben nu bijna 8 wkn. Maar opeens al drie dagen niet meer misselijk. Wel fijn, maar ook een beetje raar. Zo vroeg. Ik maak me toch wat zorgen, omdat ik me nu dus ook niet meer zo zwanger voel. Kent iemand dit ook?
Ik denk dat je idd juist blij mag zijn Maar ik herken het wel. Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook totaal niet misselijk. heb een geweldige zwangerschap gehad. Nu ben ik ook niks misselijk, maar maak me nu wel zorgen Het is dat ik soms denk...ohja das waar ook, ben zwanger Kijk uit naar de echo en hoop dan een mooi kloppend hartje te zien.
wees er maar blij mee ! je beebje doet het waarschijnlijk hartstikke goed ! in het begin wisselde het bij mij ook nog wel eens af ..dan heel erg misselijk dan weer dagen niet ......
Hoi Ik heb dit met 6 weken ook erg gehad. De eerste paar weken moe en misselijk maar ook een paar weken niks. nu de laatste par weken heb ik helemaal nergens last van wel af en toe krampjes maar niet meer misselijk! Geniet ervan zou ik zeggen want het kan zo weer terug komen! Liefs Danielle
Ik had precies hetzelfde, ook rond 8 weken! Heb hierover een topic geschreven omdat ik ook zo bang was (staat nu ergens op pagina 5), moet je maar eens lezen. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje was ik elke dag flink misselijk tot ongeveer 20 weken. Nu wisselt de misselijkheid heel erg. Een paar dagen gaat het erg goed. Soms de hele dag licht, maar meestal 's ochtends even en 's avonds wordt het nu ook al minder. Niet te vergelijken met m'n 1e zwangerschap. We hebben nu al 3 echo's gehad, en bij de laatste, met 9 weken 5 dagen zag alles er nog prima uit! Had toen wat meer vertrouwen, maar ben nu alweer angstiger. Gelukkig mag ik over 2 weken weer voor een echo. Ook al zei de gynaecoloog dat de kans op een miskraam nu bijna 0% is. Het kan dus per zwangerschap verschillend zijn qua misselijkheid! Liefs Sara
hoi gedeeltelijk herkenbaar hoor! met 8 weken minderde het bij mij ook zo ongeveer. werd steeds minder en soms dagen geen last en dan in ene keer wel weer een aantal dagen. Nu deze week maar 1 keer misselijk geweest! heerlijk toch?! zou me geen echte zorgen maken hoor! zolang je geen bloedverlies en of erge buikpijn hebt en verder alle klachten nog wel hebt zal er vast niets aan de hand zijn. mocht je het niet vertrouwen, bel dan gewoon je VK op.... voor je eigen geruststelling! geniet er maar van