ik ben nieuwschierig of er dames zijn die weten waardoor de nieuwe geurtjes van FM geinspireerd zijn.. dan bedoel ik de laatste serie geuren die net uit is.. kunnen we dat misschien hier plaatsen? LET OP : -GRAAG GEEN RECLAME MAKEN VOOR FM OF VOOR JE EIGEN VERKOOP! -ALLE GEUREN ZIJN GEINSPIREERD DOOR, LAAT DAT OOK DUIDELIJK ZIJN (wil geen problemen met de fabrikant ) (mocht dit topic niet zijn toegestaan, dan mijn excuses, ik dacht dat het op deze manier wel mag.) dacht dat het voor iedereen wel leuk was om de nieuwe nummers te weten met de naam waardoor het geinspireerd is..
misschien ben ik heeeel dom, maar ben heel nieuwsgierig waar dit over gaat hihi wat is dat FM parfum???
nou snap er nog de ballen van, zal wel aan mij liggen hihi, maar je kan er lid van worden en geld mee verdienen? hoe dan? iemand een duidelijke uitleg? hihi kan niet uitstaan dat ik niet weet wat het is
FM zijn parfums. FM zegt dat dit precies dezelfde parfums zijn als van echte merken, en dus precies hetzelfde ruiken en net zo lang blijven ruiken. Heb er zelf geen ervaring mee dus weet ook niet of het echt zo is. Er is een lijst waar alle geurtjes op staan die er door FM verkocht worden. Hier op de site zijn een paar dames die deze parfums voor FM verkopen en hiermee een zakcentje verdienen.
ik heb iets meer gevonden via google maar ik snap nog niet helemaal wat je nou precies moet doen als je werkt via FM Group Nederland.
Hoi verwarde meisjes Als jullie willen dat ik je meer info geef over fm, stuur dan even een PBtje. Ben nu nog met de kids bezig maar vanavond kan ik alles uitgebreid beantwoorden
Ik zou best wat geurtjes willen bestellen eigenlijk.. Kan iemand mij een lijst sturen met de geurtjes en prijzen?
Hoi Meiden, voor degene die geintresseerd zijn, hoe fm parfums tot stand zijn gekomen en welke geuren er zijn.. ik kan jullie info sturen.. mail dan even naar joost_martina@ziggo.nl groetjes