Nou vond ik het al langere tijd stinken op een bepaalde plek in de keuken, nu weet ik hoe het komt. Het rook een beetje plasticachtig. Nou wilde ik net een lekker uitje door de sla doen, zie ik ineens allemaal dode/halflevende kevertjes in het uienbakje zitten! Bij de onderste uien zie ik een soort bruine drap die ook in het bakje zit. Gelijk bakje en al weggegooid. Wat kan dit voor kevertje zijn? Hoe komen ze daar terecht? Er zat ook knoflook in het bakje, komen ze daar misschien op af? Voortaan dichte Tupperware bakkies gebruiken
Geen idee, het klinkt in elk geval wel goor haha! Maar dat heb je bijvoorbeeld ook bij meel dat daar opeens meelwormen in komen, geen idee hoe dat komt. Misschien dat er ooit een baby-kevertje in je uien heeft gezeten die daarna gegroeid is ofzo haha....
ik begin gelijk te griezelen.....moet er niet aan denken... btw ik mag je geloof ik feliciteren met je zwangerschap..... als ik het zo lees, dan ben je een vruchtbaar typje...
Jaaaaaaaa, wat heb je dat goed gezien hihi! Dankje! Hoe is het trouwens afgelopen met je wandelende uien Melloncollie?!