Ik ben het beu bij mijn huidige werkgever en zou het liefst iets anders willen! Nu zag ik een leuke vacature voorbij komen maar door alle practische aspecten twijfel ik enorm. Ik werk nu 13 uur per week en heb de opvang fijn geregeld. Dan zou ik 18-24 uur werken heb dus meer opvang en geregel nodig en alles eraf getrokken blijft er minder van het salaris over. Maar ik zit dan wel bij een grote organisatie met ontzettend veel mogelijkheden. Hoe denken jullie hierover??
Ik persoonlijk zou liever wat meer uren werken dan minder en het niet naar me zin hebben, de opvang is een ding wat je zelf moet willen natuurlijk. ik werk zelf 3 dagen en vind het reizen en verplichting die nog komt kijken bij onze oppas ook erg lastig maar dat is niet voor altijd, een fijne leuke baan kan dat wel zijn.
zou het gewoon doen, nu met niet plezier naar je werk is ook niks misschien in de toekomst wel minder uren werken
Gewoon reageren een sollicitatiegesprek is er niet alleen om je zo goed mogelijk op de kaart te zetten, tevens is het een gesprek waarin jij bijvoorbeeld de werktijden kan overleggen. Plus, je bent nog niet aangenomen. (ik bedoel het niet onaardig maar de kans is er dat de werkgever met iemand anders in zee gaat). Zoals ook eerder gezegd: liever een leuke baan met meer uren, dan ergens werken waar je met tegenzin heen gaat.
Nouja eerlijk gezegd zou ik niet meer gaan werken om uiteindelijk netto minder over te houden. Dan zoek ik liever verder tot ik iets heb gevonden wat ik leuk vind en waarvoor ik evenveel of meer krijg. Wel zou ik solliciteren, want wie weet wat er eventueel nog voor een ruimte is qua salaris en/of uren. Plus dat je weet een ervaring rijker bent.
Gewoon solliciteren. Je weet nog helemaal niet goed wat die praktische aspecten allemaal zijn. Daar kan je heel veel vragen over stellen in het gesprek.
Nog niet! Maar vanavond gaat de brief de deur uit. Het zijn 2 vacatures voor dezelfde functie, dus ik hoop dat t lukt!!!