Vanavond begint het weer! Heerlijk op de bank, onder de kerstboom, warme chocolademelk erbij en genieten maar! Wie kijkt er nog meer? Ben wel benieuwd naar deze serie omdat ie heel anders dan voorgaande jaren zal zijn!
Eerst kwamen ze toch tegelijk op een locatie voor de speeddate? Nu dus niet. Ik vind Johan zo aandoenlijk. Best sneu dat hij zich niet kan voorstellen dat iemand 'ik hou van jou' tegen hem kan zeggen. Ik gun het hem!
Idd, Wim had zeker veel brieven... En Johan.. ach knul hahaha.. hoop dat er wat leuks tussen zit, schattig! Maar Aletta , ben benieuwd of er ergens een 'klik' is.. die ene haakte al af .. nou ja wel zo eerlijk
hihi - maar wel súper nuchter in vergelijking met de rest hihi. Ik denk dat het voor haar heel moeilijk is om te merken dat mensen/mannen 'zomaar' van haar willen houden. Zonder dat ze er eigenlijk iets voor hoeft te doen. Misschien zit het ergens voor moeten vechten, een beetje in haar genen en nu 'krijgt' ze zomaar wat mannen op een presenteerblaadje aangereikt. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik zou er niet van staan kijken als ze na de uitzending - als ze gevolgd blijft worden- een man buiten het programma vindt.
Jawel, wij hebben ook weer gekeken! Is zo'n beetje het enige programma dat mijn man en ik standaard samen kijken Die Johan was inderdaad te schattig, helemaal verbaasd.. Het format is inderdaad een beetje anders dan "normaal". In reguliere series starten ze met 10 boeren (aflevering 1) waarvan de 5 boeren met de meeste brieven (aflevering 2) doorgaan naar de speeddate (aflevering 3) en vervolgens met 5 vrouwen op dag-date gaan (aflevering 4). Nu begonnen ze met 5 boeren (aflevering 1) die dus sowieso allemaal doorgaan ongeacht het aantal brieven. De brieven en speeddates waren nu gecombineerd en volgende week dus een combi van dag-dates en speeddates.. ach normaal was die brievenuitzending maar suf, dus vind het wel leuk zo!