Grrrr, schaamteloos geloer!

Discussion in 'De lounge' started by NooNoo, Apr 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ooh daar zou ik helemaal gek van worden!

nu komen er bij ons sowiso weinig mensen langs omdat we varen, maar als we keer in stad liggen en mensen KUNNEN naar binnen kijken voel ik me niet echt fijn. Gelukkig zijn de verhoudingen meestal verkeerd om zo vanaf de wal naar binnen te kunnen kijken

2. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    die vraag hebben wij dus keer gehad, alleen dan andersom: mogen we een keer binnen kijken want we hebben nog nooit schip van binnen gezien!
    tja...euh...wij lopen bij jullie toch ook niet langs het huis en bellen dan aan om te vragen of we mogen kijken binnen! tis geen museum ofzo hoor!

zie het me al voor me. Ben nog nooit in flat geweest. Dus laat ik maar eens even naar een flat gaan, leuke deur uitzoeken, aanbellen en vragen of ik even binnen mag kijken omdat ik nog nooit in een flat ben geweest:$:D

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoe ging het met het geloer

4. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
  5. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik zou een screammasker kopen en opzetten als ze weer gluren :D

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Update,update,update,update...............

:D :p ;)

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Vandaag weer een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen.
    Gisteren zat ik aan de eettafel maar ik zag ze niet aan komen... meestal spot ik ze eerst door het keukenraam en dan door het grote raam (of zij spotten mij, dat denk ik eerder :p)

Maar gisteren... ik keek op en opeens waren ze daar! :$ Ik keek hem dus recht aan zonder dat ik me kon voorbereiden en ik was zo verbaasd dat ik vergat te zwaaien... :(

Vanavond ga ik dus voor een herkansing. Wacht maar, het lukt me nog wel, ooit :D

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Ik woon ook op een hoekhuis en mensen kijken naar binnen maar dat doe ik andersom ook. We zwaaien gezellig naar elkaar en de mannen steken hun duimen naar elkaar op of een hoofdknikje. Ik vind er niks irritants aan hahaha. In mijn vorige huis had ik een pesthekel aan de buurvrouw die ook naar binnen keek en toen heb ik mijn gordijnen gewoon dicht gelaten (van die dingen dat je wel naar buiten kan kijken maar niet naar binnen, tenzij je een lamp aan hebt s'avonds).
    Ik vind dat gezwaai eigenlijk heel gezellig. En als ik er geen zin in heb, zwaai ik gewoon niet. Ook heb ik zo'n laag gordijntje (het dat een valletje?) hangen dat als we op de bank zitten ze ons niet zien.

9. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hier bijna altijd de vouwgordijnen aan de voorkant dicht overdag whaha omdat de stoep meteen aan het raam zit zeg maar, we hebben geen tuin voor. Dus tja iedereen loert dan gemakkelijk naar binnen.

MAAR moet ook bekennen dat ik zelf heel graag kijk naar mooie huizen en naar wat mensen op hun vensterbank hebben staan! En dat is dus niet echt loer gedrag maar meer van oh schat kijk eens wat leuk wat hun daar hebben staan, zoiets wil ik ook wel eens voor de ramen neer zetten! En tja soms staat er dan net iemand voor het raam of whatever maar het is niet zo dat ik dan met opzet ga loeren naar die mensen haha zo gek ben ik niet! Maar zeg wel altijd tegen vriendlief van, vandaag deze straat kan ik effe vensterbanken kijken haha ik vind dat serieus leuk:).. (als we lopen met de hond natuurlijk, ga niet speciaal wandelen om te kijken haha)

Ts succes vandaag haha ben erg benieuwd!

10. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik ben ook zo iemand die naar binnen kijkt!
    Ik ben heel nieuwsgierig hihi
    Als ik de hond uitlaat kun je gewoon bij sommige mensen helemaal naar binnen kijken tja dan doen mijn ogen het automatisch....Sorry!
    Zelf doe ik daarom wel mijn lamellen zo draaien dat wij naar buiten kunnen kijken maar mensen niet naar binnen.

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik vind lamellen stom :p
    Gekheid hoor. Mensen mogen best naar binnen kijken, dat doe ik zelf ook wel automatisch als ik langs een huis loop waarbij je naar binnen kán kijken.
    Het punt bij deze gluurders is, is dat ze zich gewoon omdraaien om nog een glimp op te vangen (van mij? :cool:)
    En elke dag het zelfde liedje, ze lopen er langs, stoppen, draaien zich om, kijken even, en gaan daarna weer verder.

12. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha ja...gewoon lekker zwaaien of een gekke bek trekken..
    Mijn overbuurman in mijn vorige huis gluurde ook altijd..
    Heb 1x zo mijn shirtje omhoog gedaan onder het motto: TIEEETTEEEEN.

Ik dacht: daar zit hij vast op te wachten.
    Het hielp echt! :D

13. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik woon in een drive-in woning en 'woon' dus op de 1e verdieping.

Geen last van gluurders :cool:

14. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    lamellen vind ik ook helemaal niks.. Wel gehad omdat m'n man het zo graag wou, maar vond het echt 10 keer niks. Nu dus luxaflex hahaha ;)

Maarre, god ik heb ook zoiets meegemaakt... Ik woonde nog bij mijn moeder en we waren net verhuisd. We hadden verhuisdozen beneden staan in het portiek. Ik ging naar beneden om een doos voor mijn kamer te halen en ik zag echt zo'n oud mannetje door het raam van de deur staan koekeloeren hoeveel dozen we hadden. :(

Ik riep toen: En?? Hoeveel zijn het er??

En toen liep hij direct snel weg.

Maar het is altijd zo'n afgrijselijke koekeloer straat geweest.. echt walgelijk vind ik het. Als mijn man en ik naar mijn moeder toe gaan en de auto parkeren, zie je soms van die oude mensen echt uitgebreid staan kijken wie we zijn. En echt blijven staren gewoon! De laatste keer heb ik ook staan zwaaien. Toen ook snel wegkijken.

Ach ja, sommige mensen hebben gewoon geen leven. ;)

15. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    En? Zijn ze alweer langs geweest?

Hier is het gegluur ook heel erg. Wij hebben ramen tot aan de grond en dat nodigt natuurlijk uit om te gluren. Maar ze zien vrijwel niets want het is erg donker in deze huizen.

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    HUMOR!
    Hahahahah,zie je ook helemaal verbaasd voor dat raam zitten..... :$ :(
    Hihihi, nieuwe rondes nieuwe kansen! ;)

17. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009