heb ik nou op de juiste dagen geklust?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Migga, Oct 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,005
    4
    38
    Hallo allemaal,

mijn vriend en ik zijn nog maar net begonnen met "proberen-zwanger-te-raken" en dus zit ik nog met wat vragen. Ik heb net mijn vruchtbare periode gehad en vraag me af of ik op de juiste dagen geklust heb.

Zaterdagochtend
    : geklust
    Zondagochtend: slijmpropje verloren
    zondagavond: geklust
    maandag: even rust ;)
    dinsdagavond: ovulatietest gedaan en deze liet een streepje zien die maar een héél klein beetje lichter was dan het controlestreepje. Meteen daarna geklust. Diezelfde avond voelde ik steken rechtsonderin mijn buik.
    Woensdagochtend: opnieuw ovulatietest gedaan en er was nog een (lichte) streep te zien. de rest van de dag scherpe pijnsteken rechtsonderin mijn buik gehad.

Ik vraag me af wanneer ik nou precies mijn eisprong gehad heb. Op zondag toen ik mijn slijmprop verloor, op dinsdag toen ik de eerste steken voelde, of woensdag toen ik echt pijn had? En heb ik nou op de juiste dagen geklust? Ben benieuwd, want ik wil heeel graag zwanger raken (net als iedereen hier waarschijnlijk, hihi!)

Groetjes Migga

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Gezond zaad kan een aantal dagen blijven leven. Dus je hebt gewoon goed geklust!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Een ovulatietest is alleen positief als de controlestreep gelijk is of donkerder dan de controlestreep.
    Een slijmpropje verliezen betekent niet dat je in je vruchtbare dagen bent, dan moet je echt een paar dagen rekbaar doorzichtig slijm hebben.

Dus eigenlijk wijst het niet duidelijk erop dat je een eisprong hebt gehad, maar misschien ook wel.

Dus gewoon lekker doorklussen en maar zien hoe het loopt! Ik weet niet of je al enig inzicht in je cyclus hebt?

groetjes,
    Snoopy

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    om de dga klussen is voldoende dna is het zaad ook op zijn best qua kwaliteit.. en zaad overleeft ongeveer 48 tot 72 uur.. en omdat je meerdere keren geklsut hebt zit je wel goed ;)

5. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ik zou als ik jou was iig tot aan je NOD om de dag blijven klussen, zo heb je meer kans dat je je ei niet misloopt ;) Bij mij heeft het iig geholpen :D

Share This Page