hallo , bij mij is t altijd als ik gepoetst heb wel schoon maar ik ruik t niet...... bij sommige mensen ruikt t echt lekker fris naar poets middel maar bij mij niet . ik gbruik altijd andy allereiniger . ruikt t bij jullie wel lekker fris ??? welk poets middel gebruik je dan ????
IK gebruik altijd bleu wonder, maar dan de groene variant... Is voor de vloer maar ik maak de rest er ook mee schoon. Ruikt heerlijk fris...
Die eucalyptus ruikt erg lekker inderdaad! Die gebruik ik bij mijn client ook, heb hem hier nog nergens kunnen vinden.. Heb nu zelf huismerk (perfect) allesreiniger met citroen, ruikt ook wel lekker
Wij hebben een professioneel schoonmaakmiddel, ruikt wel ok. Ik heb wel altijd geurverspreiders staan trouwens.
Als je bij iemand op visite bent waar het lekker ruikt en je zit er de hele dag ruik je het ook niet meer aan het einde van de dag.
wat draak zegt klopt..... zelfde als wasmiddel. ruik je zelf ook niet meer maar mijn moeder zegt heel vaak. ow wat ruiken jou kleren toch lekker. en ik heb dat andersom ook als mn moeder soms iets heeft gewassen van ons of plurk ofzo
Hier Dettol en Driehoek, heerlijk!! Ik laat het water in de emmer van staan alleen al voor de geur hihi
heb ajax allesreiniger gekocht . een witte fles . er stond op fris en ben daarna meteen aan de slag gegaan hahahha
wat wij sinds 4 weken in huis hebben staan is: die ruikt zooooo lekker! Elke keer als we zelf binnen komen ruiken we hem weer, en heel veel bezoek merkt ze ook op Het kost wel aardig wat geloof 6.00euro en het gaat (bij mij) 6-7 weken mee. Maar OHHHHH wat ruikt het lekker!