Grrrr stelletje klote kinderen!!

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Goed er ligt sneeuw, leuk voor de kinderen om in te spelen! Lekker sleetje rijden, sneeuwballen naar elkaar gooien etc etc.

Maar is het dan echt nodig om iedere keer bij anderen tegen de raam express sneeuwballen te gooien??????
    Goed 1 of 2 verdwaalde sneeuwballen kan nog maar 10 - 12 van die mega grote sneeuwballen die tegen je raam aankomen alsof het bakstenen zijn en waarvan je ramen echt gaan trillen en het lijkt alsof er elk moment een ruit kan uitspringen vind ik niet normaal!!!

En natuurlijk is het altijd weer die jeugd van een jaar of 13 - 16 die dat doet!!!
    Ga lekker een sneeuwpop maken of sneeuwballen naar elkaar gooien of doe het bij je moeder thuis maar laat mij alsjeblieft met rust want de hond wordt er ook overstuur van!!

En nee ik ben helemaal niet zo'n verschrikkelijke buurvrouw hoor maar zoals ik zeg als ze express tegen je raam aan gaan gooien (eerst achter vanuit hun eigen tuin, 2 huizen verderop en dan ook nog eens voor een hoop) dan wordt ik daar toch wel pissig over!
    En misschien zijn het de hormoontjes maar ik moet toch wel wat moeite doen om me in te houden!
    En zoiets gebeurd dan altijd als je vriend niet thuis is!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, dat vind ik hier in Nederland altijd een nadeel van sneeuw, in Oostenrijk ofzo zijn ze het gewoon gewend en gaan ze geen sneeuwballen (of ijsballen) gooien.
    Bij ons vorige huis had ik ook van die klotekinderen (nou ja, inderdaad meer pubers dan kinderen), ze deden het ook bij de buurvrouw, die vervolgens kwaad naar buiten ging om ze uit te schelden. Toen vonden ze het nog veel lolliger om haar hele raam te bombarderen met sneeuwballen en lieten ze ons huis aardig met rust.
    Het zijn niet je hormonen hoor, kijk, 1 sneeuwbal tegen iemands raam gooien en wegrennen, boeit me niet, deed ik vroeger zelf ook. Maar keihard achter elkaar ballen tegen iemands raam smijten en gewoon blijven staan, dat vind ik een ander slag kinderen en daar heb ik ook een schurfthekel aan.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Wat een verschil met de kids hier uit de buurt.

Die boden vrijwillig aan om onze auto sneeuwvrij te maken en het pad te scheppen.

Zo kan het ook.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het zijn ook kinderen van een typische moeder....
    Misschien klinkt dit wel heel raar wat ik zeg maar het is zo'n moeder die bijna nooit thuis is, waarbij het allemaal weinig kan interesseren, haar kinderen er ook nooit op aan zal spreken want "ow wat zijn mijn kinderen toch schatjes" jaja maar ondertussen!!
    Ik ben in staat om bij hen voor het raam te gaan staan en daar allemaal sneeuwballen tegen aan te smijten maar goed dat doe ik maar niet ;)
    En idd als je er wat van zegt dan vinden ze dat alleen maar leuk, ook al geprobeerd door vriendelijk aan ze te vragen of ze ergens anders sneeuwballen willen gooien of op elkaar in plaats van tegen mijn raam!
    Nou toen kreeg ik toch een grote bek!! Toen werd ik ook wel link en riep: Dan kom jij morgen hier maar de ramen wassen!!!

Ben toen naar binnen gegaan, gordijnen dicht gedaan en ze maar laten gooien nu is de lol eraf denk ik!
    En nu ga ik de hond maar uitlaten.... Mocht er iemand naar mij gooien dan is die de mijne hoor (haha volgens mij toch een beetje hormonen ;) )

Andere kinderen hier in de buurt zijn trouwens niet zo die zijn tenminste beschaafd opgevoed door lekker sneeuwpoppen te maken en sleetje te rijden! maar ja die zijn ook een stuk jonger.....

5. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ja ik vind het ook associaal hoor.
    wij reden net met de auto eventjes richting de stad..
    zijn er ook 4 kinderen met papa en mama sneeuwballen aan het gooien, gooien die kinderen sneeuwballen tegen onze auto aan.
    Ouders lachen er gewoon om mee.. nou sorry hoor maar dat vind ik niet kunnen!

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Vanmiddag kwam ik thuis en stond met mijn dochter voor de deur, toen één van mijn buurkinderen een (kleine) sneeuwbal op mij gooide, toen haar broertje plots riep; niet op de baby gooien! En ik toen zei; En ook niet op mij!! :x M'n buurmeisje ging toen heel snel m'n jas afkloppen. Dat vond ik dan wel weer grappig.

ach, van kleine kinderen kan ik het nog wel enigsinds hebben (heeft ook zijn grenzen natuurlijk), maar ik vind het irritanter als je langs een groep opgeschoten pubers loopt of fiets en je de lading krijgt. :x

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou idd die sneeuwballen tegen de auto. Mensen die het niet verwachten en zo'n bal tegen hun auto krijgen kunnen zich de pest schrikken om vervolgens in de berm te rijden/of een mens aan te rijden of weet ik het. Denk er even over na joh. Kijk en natuurlijk zijnn pubers baldadig en ik ben ook geen lieverdje geweest maar gooide geel ballen tegen rijdende auto's of conastant tegen iemand zijn raam. Ik was absoluut in staat te bedenken dat er ongelukken kunnen gebeuren als je tegen auto's aan gooit.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heeeel irritant idd...en idd als je boos naar buiten loopt dan doen ze het juist..als je weet waar ze wonen, keer terug doen haha:D

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Haha dat zei mijn vriend ook al :p
    Die zit nu in de nacht en zei: "Ow wacht maar ik zal vannacht anders als ik thuis kom wel even wat grote ballen tegen de ruit aan smijten daar, dat ze rechtop in bed zitten"

(niet dat ik denk dat hij dat ook doet want dan is hij net zo slecht)

Zowiezo snap ik eigenlijk niet dat je daar als ouder niks van zegt! Goed ze staat niet constant voor de raam natuurlijk maar ze stonden zowat bij haar voor (ja want dichterbij durven ze niet te komen) om naar mijn huis sneeuwballen te gooien dat moet ze haast wel gezien hebben!
    Inmiddels zijn ze binnen en is de lol er vanaf ;)

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Gelukkig dat het gestopt is.

Ik zou me er ook aan ergeren.
    En als ze een ruit kapot gooien heeft niemand het gedaan natuurlijk.

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    als ze het weer willen gaan doen gewoon met emmer koud water klaar staan. Zal vast niet zo grappig zijn met deze temparaturen :D:D:D

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    zoals ik net ook in een ander topic zei: ik haat sneeuw! Dus sneeuwballen gooien vind ik al niks aan. Maar ik moest vanmiddag wel even lachen hoor. Ik was boven aant werk en ik hoor de bel gaan. Ik kijk dus even snel vanuit het slaapkamerraam van mijn dochter wie er voor mijn deur stond. Zie ik een jongen (jaar of 9) achter de heg zitten op zijn hurken met een sneeuwbal in zijn hand hahahahaha, jammer joh nu ga ik al helemaal niet open doen!
    Maar goed je zou er maar staan met je kleine in je armen en dan een sneeuwbal in je kanis krijgen, ik zou heel gauw mijn hondje even naar buiten laten.
    (en dan misschien maar de tip van draak uitvoeren hahahaha)

13. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Vind sneeuw heel erg leuk maar ik bedacht me wel weer vanmorgen. ooo dan gaan die pokkekinderen weer sneeuwballen naar je gooien.En sinds dat ik mijn zoontje heb ben ik al tja hoe noem je dat. Heel erg beschermend, dat als het zou gebeuren dat ik gelijk een kuist uitdeel.

Dat zomaar sneeuwballen gooien op vreemde mensen. Doe het lekker bij je eigen klasgenoten of vrienden ofzo.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ach ja we zijn allemaal jong geweest en hebben ook allemaal kattekwaad uitgehaald ;)

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel vervelend is.
    Negeren! Anders word het alleen maar leuker voor ze.

Mijn zoon (7) vond het ook leuk om mijn raam eens onder de sneeuw te gooien...ach zolang het mijn ramen zijn. Hij was helemaal door het dolle met al die sneeuw dus heb hem lekker laten genieten.

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Een sneeuwbal dat kan ik nog niet afkeuren, maar hier net op de hoek heeft de ik-verveel-me-zo-en-wat-kan-ik-nu-eens-gaan-slopen-jeugd gisteravond de brievenbus van TNT opgeblazen met vuurwerk. Hoorde rond 21.30 een enorme knal maar zag natuurlijk niks. Ga ik vanmiddag de kerstkaarten op de bus doen, is die hele bus weg! Twijfelde gisteravond nog of ik ze op de bus zou doen maar moest er vandaar nog een paar bij halen dus dacht, ach doe ze morgen in 1x weg. Gelukkig maar, voor hetzelfde geld waren ze allemaal weggeweest! Dát vind ik nou treurig.

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    nou daar kan ik me idd ook zo kwaad over maken. Rot ff lekker op ofzo. ga je slaapkamer opblazen maar niet andermans spullen

17. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Bij ons hebben ze alle brievenbussen al zo'n heel klein gleufje gegeven om te voorkomen dat er vuurwerk wordt in gegooid. Den Haag he. :D

18. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Wist je dat kids alleen die huizen bestoken van mensen die niet te pruimen zijn?

Vraag de buren anders maar of zij ook bestookt worden:p

En kinderen blijven kinderen
    Speciaal als er maar 1x in de zoveel jaar sneeuw valt ;)

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hier in stiens ook al hoor
    Das niet alleen om grotere steden

20. Seth

Seth Niet meer actief

oeps mn peuter van bijna 3 deed het hier ook... omdat hij door had dat het een afdruk naliet.... zo lief...
    "kijk mama".....:)

(maarja.. hij valt ook (nog) niet in de categorie "klotekinderen".... en als het aan mij ligt komt hij daar ook niet in.. :))

Deel Deze Pagina