Grrrr. Stomme huisarts

Discussion in 'De lounge' started by lizab, Jul 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Mijn man heeft idd ook al dat soort fratsen uitgehaald. Geklaagd bij de arts en aangegeven dat er naar gekeken moest worden en dat we anders wel de HA post zouden bellen. Tja. dat was natuurlijk niet de bedoeling. Overigens is het idd voorgekomen dat het wel spoed was, we geen afspraak kregen en we bij de HA post zo terecht konden. (kind met luchtweginfectie, flinke koorts en volle longen)

Vanochtend op de creche kreeg ik ook al zo'n opmerking. Goh zei de leidster, wat een vlekken op haar wang. Ja, zei ik, wilde al naar de dokter, maar dat ging niet lukken. Zij lachen, daar hebben jullie wel vaker last van hè! In ieder geval gaf ze meteen het nr. van haar huisarts die altijd tijd heeft en waar je altijd heen kunt bellen. :D

Het moet toch niet gekker worden. Dat ze zich dat op het KDV al realiseren dat wij niet zomaar bij de HA terecht kunnen...

2. MamadeBij

MamadeBij Actief lid

May 20, 2010
    349
    0
    0
    Koningin
    In een bloem
    Gelukkig hebben wij een hele fijne huisarts en hele fijne assistente. Als ik zelf twijfel of ernaar gekeken moet worden, beslist zij vaak voor me en laat me komen. Omdat ik met mijn werk moeilijk zit, propt ze me er heel vaak even snel tussen op het spreekuur.

Nee, ik wil geen andere huisarts meer.

Ik heb niet het hele topic gelezen maar kan je het niet aangeven bij je huisarts? De vorige assistente van hem vond ik helemaal niks en ik heb dat ook gezegd. Bleek dat meer mensen dat vonden en ze is toen ontslagen ;)

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Onze zoon heeft sinds gisteren ineens rare witte aanslag/blaasjes op zijn tong en aan de binnenkant van zijn lippen. Man vanmorgen laten bellen en overleggen met de assistente. De assistente heeft overlegd met de arts en waarschijnlijk is het spruw (hoe komt 'ie daar nou weer aan??) maar op dit moment zit manlief dus bij de HA, omdat ze het toch liever even wilde zien. :)

Share This Page