Hoi meiden, Even van me afschrijven hoor Ik wil graag kraamhulp worden, en het liefst doe ik de opleiding via een bureau zelf. Helaas heb ik net gehoord dat de opleiding in mijn regio voor september al vol zit.. Alle bureaus zoeken met zn allen naar nieuwe studenten, en als ze er samen 20 hebben begint de opleiding. Helaas was ik dus te laat Boehoe ik kon wel janken. En zaterdag heb ik schoenen gekocht voor mijn dochter bij zo'n klein duur zaakje, maar omdat het 50% korting was dacht ik, ik doe het maar. Toen ik thuis kwam bleek dat haar wreef te hoog was voor de schoen. Ik gebeld, of ik ze terug kon brengen, maar helaas, omdat het 50% korting was mochten ze niet terug, ook niet een ander paar met bijbetaling of een tegoedbon, helemaal niks. Nou staan zij in hun recht hoor, maar ik vind het wel een rare service van zo'n zaakje. Als het nou van Haren is ofzo snap ik het wel. Nou, ik heb gewoon een rotdag dus! En ik zit al niet zo lekker in mn vel, dus tis gewoon blehhhhhhhhh!!!!!! Bedankt voor het luisteren
Volgens de wet, mag je met aankoopbon of afschrift alles retourneren. Dat ze je geld niet teruggeven is een eigen beslissing, maar zelfs voor uitverkoop moet je een ander paar kunnen uitzoeken of tegoedbon.
balen van die opleiding, zeg. Ik zou even nazoeken via google hoe dat zit met het rucht op retouneren enz. zou best een kunnen zijn dat je gewon je min. wettelijk 7 dagen omruil termijn mag gebruiken en dan hebben ze het maar te regelen. Nogmaals ik weet dit niet zeker vanweg de korting , zoek even..
Dat is een baaldag! Die 7 dagen is alleen voor internet verkoop.. En ruilen is een gunst, geen plicht helaas. Maar als onderaan de bon staat, ruilen binnen 14 dagen, en ze hebben niks gemeld over niet ruilen bij aanbiedingen, dan heb je wel recht op die 14 dagen.
volgens mij staan ze gewoon in hun recht hoor, maar ik heb gewoon een rotdag. En net ging ik weer op zoek naar sandalen in maat 22, maar gewoon helemaal nergens he
Balen zeg dat de opleiding vol zit. Heb je je op een soort reservelijst laten plaatsen? Ik zou dat desnoods doen bij al die bureaus! Want wie weet valt er iemand uit die het toch niet kan financieren of er ineens geen zin meer in heeft? Dan kunnen ze jou bellen!!!!
balen van de opleiding zeg. Jammer dat je er net niet op tijd bij was. Misschien kan je de schoenen aan iemand verkopen of via marktplaats?
Kun jij die opleiding niet via de LOI volgen en vervolgens zelf op zoek gaan naar een kraambureau om stage te lopen? Zo hebben zij niet de kosten van de opleiding, dus dan heb je een grotere kans dat ze er nog wel een stagiere bij willen hebben. Is altijd het proberen waard.
Balen zeg dat je zon rotdag achter de rug hebt, hopelijk stap je vandaag weer met frisse moed uit bed en vind je snel een andere plek voor je opleiding! Wel superleuk trouwens kraamhulp zeg. Dankbaar werk lijkt het me ook, kijk nog steeds heel positief naar onze kraamtijd terug!
En wat die opleiding betreft....Vaak start er in het 1e kwartaal ook een opleiding(ga ik hopelijk ook doen) Dus als je okt begint met rondmailen/bellen kun je misschien een half jaartje later alsnog starten.
Bedankt voor alle reacties!! Ik ga inderdaad rond oktober nog een keer rondbellen en open sollicitaties sturen voor de opleiding Hopelijk lukt het dan, en anders via NTI. Het enige nadeel is dat het daar 3 jaar duurt en via een kraamcentrum 15 maanden ongeveer.