grrrr toch nog een aambei!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by inge1983, Apr 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    Auwauwauw,

In mijn eerste zwangerschap kreeg ik met 38 weken een aambei. Ik was deze keer ook heel bang dat ik er weer één zou krijgen, maar hij bleef gelukkig weg. . . . .

Tot gisteren. . .

Ik moest naar de wc en heb niet eens hard hoeven te persen of zo en het deed behoorlijk pijn. 's Avonds onder de douche even gevoeld en ja hoor daar wassie weer!!!
    Dus maar weer aan de sperti, maar het doet zo'n pijn!!!! Vooral met opstaan en gaan zitten en onverwachtebewegingen.

Ik hoop dat ons meisje heel snel komt!!! En dat ik er dan vanaf ben!!!

Groetjes Inge

2. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0
    Ah das balen meid, zo op het eind...hopelijk dient je beeb zich vandaag nog aan...zie dat het je uitgerekende datum is namelijk...zou mooi zijn he!

3. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    Nou ik hoop ook dat het vandaag nog gebeurt hahaha.

Maarja ik ga er nu maar van uit dat het nog 2 weken duurt, dan val het altijd mee als ze eerder komt ;)

4. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

Mar 15, 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    haha schat ik weet hoe je voelt ik heb er 3.Ze zijn nu niet meer zo opgezwollen gelukkig maar die sperti verzacht bij mij alleen ik had er ook zoeen pijn aan en had al doemscenarios in me hoofd van doorprikken en weg snijden omdat ik had gelezen dat dat moet gebeuren als ze gekanaliseerd zijn.Gelukkig zijn ze een stuk minder en heb ik geen pijn meer maar ik zie wel op tegen de bevalling omdat ik bang ben dat ze dan echt koeie groot worden.Ik heb er bij mijn andere 2 zwangerschappen geen last van gehad en ik wist niet dat die dingen zo vervelend konden zijn

5. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    ahhh 3???? Oh dan heb ik nog geluk!!!

Hij is nu wel een stuk kleiner, maar nu bloedt het sinds gisterenavond continue. Denk dat ik straks maar ff de hap bel, want nu mag ik dus geen sperti smeren :(

Het doet gelukkig ook niet meer zo veel pijn als eergisteren, maar met dat bloeden ben ik weer niet zo blij mee.

6. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    Nou heb vanmiddag even de hap gebeld en hoefde niet langs te komen.
    Moest wel even naar de apotheek om een ander middeltje te halen en dat werkt gelukkig heel goed!!!

Het is een middeltje met lidocaïne, en dat maakt de huid gevoelloos.

Zo hopelijk gaat het nu snel genezen en ben ik er van af.

Groetjes Inge

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Pfff ja vertel mij wat ik loop er al ruim een maand mee...zo pijnlijk:(Sterkte

Share This Page