grrrr verse groente

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kan daar zo boos om worden he. pas al een verse ananas die bruin was van binnen. nu heb ik vanmorgen bij de appie weer een paprika en voor plurk sperzieboontjes voor morgen gekocht. snij ik net de paprika open. ook al weer rare bruine stukken erin. goed de slechte stukken weggesneden. rest zag er goed uit maar toch weer een halve paprika weg.:( denk dan vul ik de rest van de groente voor plurk haar macaroni maar aan met een paar sperzieboontjes... hartstikke slap al!!!!!:x had gelukkig ook nog een stronk witlof liggen dus maar die gepakt, de paar goede stukken paprika en een paar sperziebonen. de rest gooi ik maar weg want morgen zullen ze helemaal niet meer lekker zijn maar ik baal flink. ga express al naar de appie verderop omdat super de boer hier helemaal knudde is maar zit er toch over te denken om naar de echte groenteboer te gaan voortaan. pas ook al een bak beschimmelde aardbeien. wel nieuwe gekregen toen maar ik schiet er allemaal niks mee op. sooo moest er even uit!:)

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Vind de groente van de appie bar slecht...

Ik haal mn groente lekker bij de c1000 nooit problemen mee :D

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaa, ik snap wat je bedoelt.
    Hier ook altijd 10 keer kijken voordat ik wat meeneem.
    Doos aardbeien of druiven, keer ik tig keer om voordat ik het in mijn karretje leg.
    Net als de netjes mandarijnen/ sinasappels.

En het maakt niet uit waar je heen gaat, AH, Jumbo, Hoogvliet, Aldi of Lidl, overal moet je goed uit je doppen kijken!

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    toch is lidl wel als beste getest he , met verse groente en fruit !

maar idd je moet overal goed kijken , want natuurlijk krijg je je geld terug als je er mee terug gaat maar daar heb je weer zoveel extra werk mee en dat wil je niet !

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja klopt tis overal wat. en kijk inderdaad ook altijd wel goed. die aardbeien waren na 1 dag beschimmeld en een paprika kan je helaas niet van binnen bekijken. :(

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik kijk of er op de uiteindes van de paprika geen schimmel zit
    en voel altijd even of het wel stevig is en niet al zachte plekken heeft

en kijk bij aardbeien en druiven of er niet al beschadigde er tussen zitten, waardoor er sap in het doosje zit

7. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    de groenteman is ook niet alles... vorige keer 3 advocado's... 7 euro ( oh my god..te duur voor woorden , maar had ze echt nodig) en daarvan waren er ook 1.5 rot....

Ik ben toch t meest tevreden over de LIdl.. heb daar eigenlijk nooit pech... en als ik t al een x heb..dan denk ik .. nah..voor dit geld.. whatever... t irritante is alleen als je t echt die avond nodig hebt..en t is rot

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.146
    8.115
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    de AH heeft dat wel vaker, zag pas geleden allemaal beschimmelde tomaten in het schap liggen.

9. namya

namya Niet meer actief

ik kan me daar ook aan ergeren, ik ga daarom ook voor groente en fruit naar de groenteboer en keur alles het liefst zelf, stuk voor stuk...

ben echt een zeikerd wat dat betreft

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.146
    8.115
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    helemaal geen zeikerd. Beter dat dan verotte vreetwaren.

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wij hebben net sperzieboontjes van de appie op en zei net ookal tegen vriendlief dat de groente echt bagger is daar..

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.020
    1.844
    113
    Provincie Groningen
    Onze Appie is altijd super met de groente en fruit, nooit verotte dingen.
    Moet zeggen dat er ook altijd dezelfde mensen bij de groenteafdeling staan.
    Maar onze appie is sowieso heel erg netjes, in de randstad vind ik de appie soms een stuk minder.

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier verschilt het heel erg per supermarkt.. eerder kocht ik nog wel eens sinasappels/ mandarijnen of appels in zakken/netten.. Kon ik de helft weggooien thuis.. Pak nu alles apart en betaal dan liever wat meer..

Groenten heb ik over het algemeen geen klagen over.. Gelukkig maar!;)

14. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hier om de hoek (in Den Haag) zit een appie, die is echt vreselijk! Daar liggen soms gewoon dingen in het schap die al een paar weken over de datum zijn. Spiegelen kennen ze daar kennelijk niet.

15. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    oh en ik altijd maar na de appie vind de producten daar wel goed.
    maar groente enz haal ik bij de turkse winkel en vlees ook
    1x bij de super iets gehaald zat er een worm in nooooit meer!

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik had toevallig vorige week nog iets over datum weet niet meer waar ik het gekocht heb .
    Ik bak taarten in opdracht en moest daar slagroom voor kloppen , doe de slagroom in een kan en het was 1 grote dikke drap zooo vies bleek ie maaanden over datum te zijn gelukkig zag ik het optijd anders had ik echt een probleem gehad !!!

hoe bestaad zo iets , dat er gewoon niet gespiegeld word (of niet goed )

17. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Jij bent geweldig in je uitspraken Devilschase, ik lig dubbel om je commentaar altijd! haha

18. claudiawijnand

claudiawijnand Actief lid

1 nov 2006
    290
    0
    0
    ;)hoihoi,,

wij halen ook alles bij de appie. we hebben niks anders op het dorp.

ik zou als het weer gebeurd terug gaan ermee en laten zien met de bon. dan geven ze meestal je geld terug of je krijgrt nieuwe mee.

en ja je moet helaas alles controleren.;)

groetjes :D

Deel Deze Pagina