Hoelahoepen

Discussion in 'De lounge' started by djennes, Aug 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Ik wil een strakker buikje, na 2 zwangerschappen is er niet veel meer van over.
    Nu ben ik niet het type dat naar de sportschool gaat, en na een beetje speurwerk op internet zag ik dat hoelahoepen ook goed is voor de buikspieren.

Maar je hebt zoveel soorten en gewichten, is er iemand hier die daar ervaring mee heeft?

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Leest mee....!! :)

3. froukje86

froukje86 Actief lid

Jun 30, 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    lees ook mee, hier ook een dramabuik :p

4. Yanna

Yanna Actief lid

Aug 7, 2013
    295
    6
    18
    tss toevallig hoor, zit net te denken om ook zo'n ding aan te schaffen. Ik moet mijn buik en rug spieren trainen en dit kan gewoon lekker thuis, kost bijna niets en is misschien nog leuk ook?
    Ik kwam een site tegen met hoelahoepen en als ik het zo lees moet ik een hoelahoep van 1,8 kilo nemen en een diameter van 100 cm. Ik ben klein en weeg minder dan 55 kilo. Hoe zwaarder en langer je bent, hoe groter en zwaarder de hoelahoep moet zijn staat er. Hij kost 37,95 dus dat is te doen ;)
    Ik ben wel benieuwd of er al mensen met ervaringen zijn!

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Meiden geloof me zon hoep gaat geen wonderen verrichten. Ja in je porto, die word er leger van

6. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb paar jaar terug gedaan. Het werkt maar je moet d'r wel ff handigheid in krijgen;)
    Ik deed t dagelijks en zag zeker resultaat.

7. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Maar heb jij er wel ervaring mee?

8. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Succes! Neem aan dat het dat ding is met noppen aan de binnenkant?
    Dat ding doet zo'n pijn

9. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Mag ik jou wat via PB vragen? :)

10. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Ik hoepel. Het helpt, maar het is inderdaad geen wondermiddel. Ik vind het gewoon leuk om te doen, paar keer per week 20 minuutjes. Maar als je een plattere buik wil zul je helaas meer moeten doen dan hoepelen.

Op sportbay.nl hebben ze trouwens een kieswijzer. Ik raad je aan er 1 te kiezen zonder noppen of golven en rustig op te bouwen met 2-5 minuutjes per dag, anders wordt je bont en blauw ;)

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja hoor imensa, ik blijf achter mijn voorstel staan hahaha

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hahaha nu snap ik waardoor het dus niet ging met een klein licht kinderhoepeltje :D :D

Ik doe het wel eens op de WII en dan zonder hoepel en dat voel ik wel aan m'n buikspieren, maar doe het niet vaak genoeg om er echt effect van te kunnen zien...

13. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,468
    17,412
    113
    vooral in mn rugspieren merkte ik goed resultaat :) Als de 6 weken straks om zijn komt de hoepel ook weer uit de kast.
    Heb een gladde, idd rustig opbouwen wil je niet helemaal blauw worden ;)

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ja tuurlijk mag dat.

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Aan dat soort geldklopperij doe ik niet mee

Buikspieroefeningen zijn in dit geval net zo effectief plus goedkoper.
    Wil je een echt strakke buik krijgen zal je het in je voeding moeten zoeken. Dan kan je nog zo veel oefeningen doen, plat/strak worden gaat hij niet.

Share This Page