grrrr %(/&(% vuurwerk

Discussion in 'De lounge' started by Tord, Dec 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    ik zit hier zooo te balen van dat rot vuurwerk! Heel de week al knallen, en vanochtend vroeg begon het weer in alle hevigheid. De hond is doodbang, ik zit mn vingers op te eten van de zenuwen of de kleine niet wakker wordt, ik ben er gewoon helemaal klaar mee. Bah, hopelijk is het snel 2 januari:x.

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ach die ene dag per jaar. maak je niet zo druk. ik ben er ook geen liefhebber van. aantal geleden zelfs een vuurpijl tegen mn been gekregen inclusief kapotte broek en brandwond. terwijl ik gewoon in de deuropening stond. maar tis 1 dag per jaar. nou boeiend hoor. gun ieder zijn plezier

3. Within

Within Niet meer actief

Zolang ze zich gedragen vind ik het prima :p Nu mot ik zeggen dat het hier heel erg meevalt met de knallen... af en toe eens 1

4. danip

danip Niet meer actief

Ik heb er ook een hekel aan. Knalknalknal boem boem fjiiieeuww. Nee ik word er niet blij van! En dan loop je met de hond knallen een paar van die kleine etterbakjes zo een rotje voor der neus. Nah lekker dan! Onze hond is inderdaad ook vrij bang voor het vuurwerk, en die durft nu niet meer naar buiten. Zo zielig, riempje om, helemaal blij, maar dan doe ik de deur open dan gaat het staartje tussen de benen en verzet ze geen stap meer.

Stom vuurwerk :x

En dan te bedenken dat ze hier achter in een weiland met carbid schieten de hele dag. De ramen trillen hier gewoon.

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik vind er dit jaar niks aan, maar dat komt meer omdat ik zwanger ben en niet zoveel kan hebben geloof ik;)
    ach er komen wel leuke dingen op tv vanavond en we hebben weer een reden om oliebollen te eten:p

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ach die paar dagen per jaar..

7. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    die 1 keer per jaar vind ik niet erg vinmd wel feestelijk hier knalde ze ook goed nu is het weer rustig heb ook hond die bang is en een pup die voor de gezelligheid mee blaft:D zolang ze niet in me tuin gooien vind ik het best zijn net met auto weg gegaan en ze gooide niks voor de auto dus

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    en had nog gelijk tegen me vent om 10 uur ben ik wakker ja en zo een betonstrijker was me wekker:D

9. Tuana

Tuana Actief lid

Aug 10, 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog zo'n liefhebber ;) Als er geen beesten buiten waren geweest had het me niet zoveel uitgemaakt. Maar omdat dat wel het geval is vind ik het maar niks. Velen lijken zich lekker te vermaken met al die knallen en ik zit me steeds te bedenken hoe die beesten buiten zich moeten voelen.

Heb net al een vuurpijl hoog in de lucht richting een paar vogels zien gaan. Die beesten schrokken zich rot, helemaal toen hij op het laatst hard knalde.

Ik zal blij zijn als het weer voorbij is.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind het ook geen bal aan, slaap namelijk al 2 dagen amper omdat ze hier tot 4 uur in de ochtend lopen te knallen afgelopen dagen. Hoop dat het na vannacht (lees morgenvroeg) gewoon over is.

11. Ik erger me dus juist meer aan die honden van de buren die bij elk knalletje het hele huis afbreken (zo klinkt het), dan aan het vuurwerk zelf *zucht* Gelukkig zijn we vanavond niet thuis :D

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb een hekel aan dat knal vuurwerk. Het lijkt hier verdorie soms wel oorlog!!
    Verder vind ik vuurwerk op zich wel leuk zolang het maar mooi kleurtjes enzo heeft:).
    Maar liever niet op de dag want dan durf ik bijna niet naar buiten...Ik ben er echt vreselijk bang voor omdat ik bang ben mn oog ofzo kwijt te raken doordat een ander niet op let.

13. susy26

susy26 Niet meer actief

dat knalvuurwerk hoeft voor mij ook niet, maar siervuurwerk vind ik wel weer mooi. en ach ....idd, die paar dagen in het jaar...

14. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik heb er geen moeite mee, maar net kwamen ze precies onder het slaapkamerraam van onze dochter hun rotjes afsteken, dan kan ik mezelf wel even boos maken! En dat is gewoon dat wanneer ze nu niet slaapt, ze vanavond niet zo gezellig is terwijl we bij vrienden oud&nieuw gaan vieren, dat vind ik dan gewoon jammer.
    Maar verder, tja ze schijnen het leuk te vinden en voor die ene dag per jaar maakt het me niet veel uit (als ze maar even 2 uur stil zijn of een end uit de buurt blijven tussen 15-17u ;);)).

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Hier wordt er ook wat afgeknald de hele week en vooral vandaag.
    Ik kan mijn eigen er ook niet zo druk om maken.
    En onze hond boeit het al helemaal niet.
    Ons meisje heeft gewoon goed geslapen.
    Vanavond mag onze hond samen met ons meisje bij mijn schoonouders logeren.
    Wij zijn niet thuis en ik vindt het zielig als ze bang is en dat ze helemaal alleen hier ligt.
    Dus ze mag uit logeren vanavond.
    Ik ben nu helemaal blij natuurlijk.

16. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Aller eerst. Ik heb (nog) geen kinderen en geen huisdieren. Dus ik vind het heel gezellig haha. Voor mij echt het gevoel: HET IS BIJNA NIEUWJAAR!! JOEPIE. Om 12 uur ga ik ook zo'n mooi sierding afsteken die de lucht infloept.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind het echt zo vervelend he.

Dat mensen gaan lopen zeiken om 1 dagje per jaar vuurwerk. Als het nou een weke lang is ok, maar die ene dag, mijn god zeg, die kinderen vinden het geweldig, gun het ze die ene dag per jaar nou eens zonder overal om te klagen.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:) ben het wel betje met jou eens

19. mona23

mona23 Niet meer actief

Nou nou, die honden zijn hoogstwaarschijnlijk doodsbang voor het vuurwerk.
    Die arme beesten kunnen er niks aan doen.
    De hond van mijn schoonouders komt ook al de hele dag niet buiten..

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik haat het ook , hier zijn ze ook al een paar dagen aan het ' knallen'. Kat is doodsbang nou lekker dan

Share This Page