Grrrr we worden uitgerookt in ons eigen huis

Discussion in 'De lounge' started by moonlight159, May 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Sorry moet even m'n ongenoegen uiten over m'n buren. Ik word echt knettergek van die lui, het lijkt wel of ze geen enkel rekening met ons houden.

Op het moment worden we dus uitgerookt. Ik weet niet wat ze aan het verbranden zijn, maar ik weet wel dat het stinkt. Lekker als je met een kind met astmatische symptomen zit. De vuurkorf staat ook nog eens één meter van onze deur af en af en toe zie ik de tuin vol rook staan.
    Met ze praten werkt toch niet, want wanneer we "klagen" kunnen deze mensen ineens geen nederlands meer en ons niet meer begrijpen... grrrrr......

En wat ik nog sneuer vind is, dat ik m'n zoon nu nee moet verkopen om lekker buiten te kunnen spelen in onze eigen tuin.

stelletje $%@# $%&$%&$@#@#$@%#@$

ZO! dat moest ik even kwijt...(hormonen..?):x:x:x

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    politie bellen en de milieudienst. Dit mag niet. Spreek uit ervaring en ik weet wat een ergenis dit kost.

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat hebben wij hier ook dagelijks. het stinkt hier om de haverklap naar olie of benzine of allebei.( waarschijnlijk van 1 of ander bedrijf en volgende buren is het ook nog maar 3 jaar zo) dan wil je de ramen open doen en komt die penetrante geur weer naar binnen. zit je dus weer noodgedwongen binnen met alles dicht en kan je kleintje weer niet buitenspelen. vorig jaar een klacht ingediend , niks op gehoord.

de blok achter ons zijn mensen komen wonen met een open haard ook zo gezellig. wat een putlucht komt daaraf zeg. en aangezien hun blok precies dwars op onze achterdeur staat komt alles zo heerlijk naar binnen. we hebben zelfs de sleutelgaten dicht moeten plakken. niet te harden die stank. en ik krijg het er ook nog een benauwd van, heel fijn allemaal.

ik snap dus je frustratie heel goed.

4. samloes

samloes Actief lid

Jan 5, 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Mag inderdaad niet, je kan een fikse boete krijgen voor het verbranden van allerlei spullen. Ik zou inderdaad ook even de politie bellen en aan hen vragen bij wie je moet zijn.
    Tis toch te zot voor woorden dat je niet eens normaal in je eigen tuin kan zitten. Asociale mensen heb je toch!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Gatver,

Ik zou ook de politie bellen.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Als een gewoon gesprek niet meer helpt, zou ik idd ook een andere instantie inschakelen.
    Als je huurt: de verhuurder. En anders dan toch maar de politie / buurtregisseur.
    Misschien wel zo netjes om het nog één keer te melden: beste buren, ik heb veel last van die rook. Als jullie daar nu niet mee stoppen, schakel ik de politie in. Laat je (nóg eens) van je beste kant zien, maar wees duidelijk dat je je niet laat negeren.

7. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Mijn ervaring is dat ze ineens wel weer nederlands kunnen spreken als je zegt dat je de politie gaat bellen ;)

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Oh burenergenissen!! Kom maar op!
    Onze buren aan 1 kant hebben regelmatig een vuurkorf aan met de vlammen soms zo hoog en vlak bij de schutting. dan zit ik echt niet lekker rustig op mn bankje hoor!
    En blowen dat ze doen! Het komt via alle ramen en kieren bij ons naar binnen, lekker hoor!
    Ook hebben ze een valk ofzo in de tuin die muizen ofzo eet, dus heel veel ongedierte, in de zomer stikt het van de vliegen (en ook heel snel van de maden als we ff niet opletten) en mn man zag vandeweek zelfs een muis uit hun tuin komen!!!!
    En dan hebben we het nog niet eens over de herrie en de auto die ze altijd zo achter onze "oprit" parkeren dat wij schuin achtruit moeten rijden om niet tegen hun auto op te rijden....
    Word er schijtziek van!

Aan de andere kant is het al niet veel beter hoor, altijd herrie, heel vaak feestjes en klagen over het feit dat onze kat wel eens op zn auto zit, of hij er dan stroom op mag zetten. leuk grapje hoor..... Zitten ze met 10 man in de tuin te bbqen tot heel laat en met de nodige lachsalvo's en harde muziek. Kinderloos zou je denken, maar nee ze hebben beide een klein kindje!!

En als ze ons nou eens waarschuwde bij zon feestje maar nee, het is gewoon ineens feest!

Share This Page