Grrrr, weet je wat ik haat in December?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik begrijp wat je zegt en vind het lief van je, maar dat gaat hier al helemaal niet in goede aarde vallen. Wij zijn allebei totaal niet blij met verrassingen :) Echt totaal niet. Bovendien zijn sommige cadeaus best prijzig en heb ik zelf persoonlijk niet zoveel te besteden, dus heb ik liever iets wat hij wel hartstikke leuk vind.

Ik ben alleen nog steeds boos om de manier waarop hij net reageerde... :x Jeetje. I'm trying. Ik haat het als mensen tegen me schreeuwen/snauwen. Daar word ik zo agressief van. Maar goed, weekendje weg zal het wel worden, denk ik??? Anders kan hij de boom in.

2. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Blowkarten! Niet duur en heel leuk.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Drama inderdaad, cadeaus voor mannen! Gelukkig kopen we dit jaar alleen voor familie en niet voor elkaar, dus ben dit keer gespaard.. :)

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb een aantal jaar terug mijn vriend een race experience cadeau gedaan. Was toen op circuit Zandvoort, echt een aanrader! Het duurt de hele dag en hij mag dan in verschillende auto's rijden/ driften/ ijsrijden/ in zo'n jeep een parcours afleggen. Echt heel leuk! Meneer stond te springen als een blij kind hier in de kamer :D

Edit: gewoon niks zeggen en regelen idd ;) mannen cadeaus zijn vreselijk moeilijk.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Ik heb mijn man ooit eens een proefles vliegen in een ultralight vliegtuigje gegeven, echt zo'n open gevalletje, een trike. Hij vond dat geweldig (ik stond dood te gaan van angst op de grond, zag er zoooo eng uit :D). Is te boeken bij vliegschool Lelystad oid.

Maar een leuk uitje is een goed idee hoor, waarom niet iets wat jullie met baby kunnen doen? Lekker midweekje center parcs in een beetje mooi huisje of zo? Ik weet niet of je zoiets al hebt gedaan, maar met een baby kwam ik persoonlijk tot de ontdekking dat er eigenlijk niets heerlijker is dan 'gewoon' center parcs. Lekker ontspannen, en alle
    Voorzieningen aanwezig.

Of lekker uitgebreid uit eten en naar een leuke voorstelling van iets, is er geen cabaretier die hij leuk vindt of zo? Anders bioscoopje er bij.

6. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Proefles motorrijden... Of als hij dat al kan, een offroad cursus motorrijden.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ah, bedankt voor de cadeautips :D

Mocht er nog iemand iets leuks weten; laat het vooral horen! Ik ga er zeker wat mee doen - ik ben namelijk van alles aan het uitspitten en bekijken online en hou alle opties tot nu toe open!

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.483
    113
    Wat dacht je van een slipcursus (ligt lekker in de lijn met jouw rijlessen)

9. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Een middagje schieten met echte geweren bij een schietvereniging?
    Flow riden? (soort surfen maar dan binnen. Kun je erna ook nog met je kleine het gewone zwembad in)
    Middag boogschieten?

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    weekend centerparcs/landal, leuk voor jullie en de baby kan gewoon mee.

11. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    He bij traffic control kun je veel verschillende dingen doen! Soms staat het ook op vakantieveilingen. Mijn vriend heeft toen ongevalsimulator, slipcursus en off. road rijden gedaan daar en vond het superleuk! Ook kun je bijv met een Ferrari rijden, misschien zit hier iets tussen?

12. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Mooie studio foto van jou en jullie kindje?

13. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Helicopter vlucht waarin hij ook zelf mag vliegen?

Deel Deze Pagina