Grrrr, weg oppas!

Discussion in 'De lounge' started by mamavanmimi, Nov 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Nuenen? :(

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    knap130774, wat een rare reactie zeg!

TS heeft al stress van de solli, en dan ziet ze ineens de oppas wegkarren, geen wonder dat ze even flink in de stress schiet.
    En dan kan ze die mensen ook nog eens niet bereiken.
    Wat als ze nou niet terug waren gekomen?
    Waar moet je dan heen met je kind?
    T gaat om een sollicitatie hier, niet over een middagen high theeën met je vriendinnen.......

TS, duim duim duim duim!!!

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Spijt me maar ik vind je echt heel melodramatische reageren. Waarom zouden je SO niet nog even een boodschapje kunnen halen ? Ze waren toch gewoon op tijd ? En je had pas om 14.00 het gesprek dus ik snap al het gehaast niet zo eerlijk gezegd.. Maar goed zal wel aan mij liggen.

EDIT: Lees nu dat je om 11 uur al had afgesproken, tja dan had ik ook wel even in de stress gezeten maar goed niet zo extreem, ik had dan gewoon even gewacht bij opa en oma tot ze er waren. Maar ik ben daar heel makkelijk in denk ik.

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    +1

Ik zou het ook niet gaaf vinden als ik mijn moeder zie weg gaan terwijl we net daarna hadden afgesproken. Dan zou ik ook denken shit daling is ze het vergeten en als ze dan ook nog eens geen mobiel hebben hoe moet je het ze vragen? Meid ik snap je;)

Ik hoop dat je aangenomen wordt!

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Nee, in het plaatsje ernaast :D

6. knap

knap Niet meer actief

Zal mijn reactie even toe lichten. Er staar ergens in de posten van t.s dat de schoonmaakster wel thuis was en dat schoonmoeder dat vertelde na dat t.s haar schoonmoeder had gesproken. En dat ze via haar schoonmoeder het gevoel kreeg dat het aan t.s lag. Die was niet eens bij schoonouders aan de deur geweest maar er is er van uit gegaan dat schoonouders niet thuis waren.
    Dus van daar mijn post van ja ze mogen een boodschapje doen want van wat ik er uit begreep was de schoonmaakster of de gene in huis op de hoogte dat ze zo terug zouden zijn en wie weet idd wat lekkers halen voor de kleine.

Daar bij heb ik er ook nog neer gezet dat ik begreep dat t.s misschien zo reageerde omdat ze gestrest was van wegen de sollicitatie.

Als ik eerlijk ben en ik heb een afspraak om 11 uur met de oppas en zie ze weg rijden zou ik ook in de stress schieten. En vandaar uit begrijp ik t.s haar topic.

T.s ik was misschien wat bot mijn excuus daar voor.:)

7. knap

knap Niet meer actief

In dit stukje staat het. Vandaar mijn twee de reactie na mijn eerste en dit is mijn vierde reactie en daar laten we het bij.

P.s hoop dat je bent aan genomen.;)

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    Geldrop, Nederwetten ?
    Argh! :D

9. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

Dec 9, 2010
    433
    0
    0

best ???:p :( ;)

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    We zijn het topic aan het vervuilen :) geldrop is goed ;)

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Eindhoven
    Jeeeejjjj!! Leuke kinderboerderij hebben ze daar joh! :D

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007