Ervaringen met "iPeriod" op iPhone...

Discussion in 'Zwanger worden' started by DJR, Nov 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DJR

DJR Actief lid

Nov 9, 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben vandaag inmiddels 2 dagen overtijd, eigenlijk pas heel kort als ik het zo overal om me heen lees, maar ben zo vreselijk ongeduldig!
    Gisteren getest en negatief!
    Ik heb de iPeriod app gedownload op mijn telefoon en die vertelt precies wanneer ik ongi moet morgen en kan ik mijn klachten noteren per dag.
    Heeft iemand dit ook en is dit echt betrouwbaar? Weet zo'n appje nou echt wanneer ik ongi moet worden enzo? Als ik m open op mijn telefoon staat er meteen: ALERT! 2 dagen over tijd!!

Ik ben zo zenuwachtig en er de hele tijd mee bezig of ik nou zwanger ben of niet...

alvast bedankt !

2. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

Nov 2, 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Beste DJR,

Zoon app moet je meestal je cyclus invoeren en is dus aleen redelijk betrouwbaar als je altijd een regelmatige cyclus hebt.

Daar komt bij dat veel vrouwen die graag zwanger willen worden altijd 2 tot 4 dagen over tijd kunnen zijn omdat het lichaam weet dat je graag zwanger wilt zijn (volgens mijn huisarts) Ik was de 1e ronde ook 4 dagen over tijd en bij de 2e ronde zelfs 11 dagen... ik had ook steeds een negatieve test en werd uiteindelijk toch ongesteld.

Maar je kunt ook net zo goed wel zwanger zijn want er zijn mensen die pas rond 14 dagen overtijd positief testen.

Ik duim voor je!
    liefs,
    Susanne

3. DJR

DJR Actief lid

Nov 9, 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Cleopatra,

Ja dat klopt, ik moest mijn cyclus invullen, maar meestal rond je 24/25 dagen ongveer. Als ik ongi moet worden, wordt ik het altijd direct in de ochtend sinds ik stopt ben met de pil!
    Ik lees ook veel van meiden die testen na een week en ineens positief testen, en dan krijg ik weer zoveel hoop !
    Maar ook zoveel die na 3 weken nog steeds nega testen! ik hoop het zo dat ik volgende week positief mag testen. Ik probeer me er niet teveel op te focussen en denk aan de voordelen van nog even geen kinderen..

jij ook succes! :)

Share This Page