Hebben jullie af en toe ook zo'n verschrikkelijke hekel aan je baas :x ? Vooral als er dan gevraagd wordt of je "even" iets wilt doen, terwijl hij niet weet hoeveel werk het is en hij/zij zich absoluut niet beseft hoeveel werk jij op een dag verzet. Vreselijk...ben af en toe zo gefrustreerd. Is dit herkenbaar? groetjes
Een hekel is een groot woord, maar af en toe was ik wel instaat om m'n direct leidinggevende achter het behang te plakken. Dit vooral omdat het veelal leek alsof ze me niet begreep en aan me twijfelde en als we een gesprek hadden over bep dingen dan werd het altijd gekoppeld aan het feit dat ik overgevoelig ben etc. Ze is gewoon uit veel ander (harder) hout gesneden. Sinds vorige week met zwangerschapsverlof en ze heeft kenbaar gemaakt daarna niet meer bij ons terug te komen (3,5 jaar teamleidster geweest) Ben errug benieuwd wat we ervoor terug gaan krijgen. Perfect kan het nooit zijn en ik vond haar opzich wel oke maar iemand die qua gevoel iets meer op 1 lijn ligt met de mensen zou wel plezierig zijn. Mirre
Totaal geen last van gelukkig! Ik ben zelf ook leidinggevende en hoop en weet zeker dat ik niet 'zo' ben! Ook mijn basin is te gek, we gaan allemaal gelukkig goed met elkaar om.
Heb je natuurlijk wel gelijk in Debbie. Maar ik ben ook zo'n doos die geen nee kan zeggen en zo (en daar maakt hij natuurlijk gebruik van). Is dus ook wel een beetje m'n eigen schuld. Ach, het is ook niet altijd ellende, maar soms zit het gewoon wel eens hoog en dan moet je het even kwijt. groetjes
ja hoor. Mijn baas heeft geen secretaresse en we hebben ook telefoniste of receptioniste, dus als hij gasten krijgt, heeft hij nogal eens de neiging om dan aan mij te vragen om voor koffie en thee te zorgen (en dat valt echt ver buiten mijn takenpakket). Als ik het niet druk heb wil ik het wel doen, maar heb hem ook wel eens gezegd dat ik daar nu echt geen tijd en en zin in heb. Of van die simpele dingen; restaurant reserveren, iets opzoeken... bleh! Dan heb ik echt het idee beetje onder gewaardeerd te worden. Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor, maar kan me er af en toe ook wel eens 'druk' over maken.
Ik kots op mijn (ex) directeur! Ik heb gelukkig een andere baan weten te vinden. Maar ik kots hem nog steeds in gedachten onder! BLEEEEEEEGGGHHHH!