Weet iemand waar ik dit knuffeltje kan krijgen? Het is het lievelingsknuffeltje geworden van mijn dochter en wil er graag nog 1 van hebben. of 2 hihi. Ik heb em gekregen toen ze geboren was, maar het winkeltje waar ze het kocht is er niet meer, misschien weet iemand anders waar het nog wel te krijgen is? Ik kan het echt nergens vinden. Alvast bedankt
Dit is de knuffel in kleur trouwens. Het is een koe met lange pootjes. Merkje is er niet meer, die had ik eraf geknipt omdat ik het scherp vond.
aan de linkerkant baby artikelen klikken, en dan bijna helemaal overaan zie je die beestjes (kan niet goed zien welke je hebt namelijk) Edit: lees al een koe Als je een verkooppunt wilt weten bij jou in de buurt, geef je maar even een gil! Ik kan het zo voor je nakijken
omg Je bent echt geweldig hihi. wil dus heeeel graag weten waar ik ze halen kan ja Er zat hier in stadskanaal een winkeltje roosanna, maar die is weg Dus hoop dat er nog iets anders in de buurt zit Zie er niet die koe tussen staan, maar neem aan dat een hondje ofzo ook wel voldoet Thanks!!
Mail me even via een PB bericht in welke plaats je woont dan kan ik je het beste zeggen waar ze te krijgen zijn.