Grrrr

Discussion in 'De lounge' started by Momof3, Mar 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Hij had wel normaal kunnen reageren, maar ik vind dat een eigenaar van een loslopende hond er rekening mee moet houden dat niet iedere hond daar leuk op reageerd! Mijn hond is niet aardig naar andere honden en loopt daarom ook nooit los.
    Als een eigenaar van een loslopende hond roept "hij doet niks hoor", roep ik altijd terug "maar die van mij wel!!"
    Het is niet mijn verantwoording als hun de hond los laten lopen, en er wat gebeurd. De mijne is netjes aangelijnd!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,789
    113
    Ja ik ben het hier mee eens.

Ik lijn ook altijd aan als een andere hond aangelijnd is.

Maar hij was nu niet echt tactisch in het melden van zijn ongenoegen

3. Seertje

Seertje Bekend lid

Sep 22, 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Het is een ongelijke situatie: een aangelijnde hond tegen 2 loslopende honden. Als zijn hond niet aangelijnd was geweest, had hij zomaar anders kunnen reageren ;)

4. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

Nov 28, 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
  5. Gold

Gold Actief lid

May 14, 2011
    135
    2
    18
    Loop zelf ook vaak met mijn honden los en geen van beiden zal snel iets doen. Maar als ik zie dat iemand zijn hond(en) heeft aangelijn, lijn ik die van mij ook aan voor het passeren. Kleine moeite toch? Honden zijn soms niet voor niets aangelijnd. Zou het zelf ook irritant vinden als ik een hond heb die niet los kan en andermans losse honden naar die van mij komen.

Share This Page