Eindelijk mag ik binnekort alles eruit gooien en komen er nieuwe meubels Nu hebben we een leren bank maar ik vindt het vreselijk in de zomer want het plakt en in de winter is het zo koud. Dus ik dacht...nu komt er een stoffen bank. Alleen verklaard iedereen me voor gek omdat we 2 kids hebben. Wat vinden jullie fijner? Is een stoffen bank nu echt niet te doen? En oh ja...bij de meubelzaak zeiden ze dat ze er een speciale coating overheen kunnen doen bij een stoffen bank zodat er niks intrekt en je er alles afkrijgt.
Ik had stof (zonder coating oid dan, bruine kleur) en nu leer en vind het heerlijk! Bij die vorige is er aardig wat overheen gegaan qua kots of ongelukjes en vond dat altijd wat ranzig en deze leren is zo schoon.
Wij hebben bewust voor een lederen bank gekozen. Die staat nu bijna twee jaar hier binnen. Ik heb in de zomer nérgens last van, ook niet in de winter trouwens... Want de temperatuur is hetzelfde als de kamer. Ik wilde per se geen stoffen bank........... 1x een koekje, chocolaatje, drinken... En je bent de sjaak.... Heb het bij mn vriendin gezien, die wilde per se een stoffen bank... Meer dan 1500 euro voor betaald, en andrhalf jaar later weg kunnen doen omdat dochterlief er vanalles op had laten knoeien. Nou , nee niet voor mij weggelegd hoor!
nou wat een voordeel van leer is als de koters erop knoeien kan je het zo afnemen met stof word het toch iets lastiger
Ik vind persoonlijk een leren bank meestal minder mooi en idd in de zomer niet lekker zitten. We hebben een stoffen witte bank waar toch al best wel wat op geknoeid is. Er zit ook een coating op en alles is er tot nog toe vrij makkelijk vanaf gekomen. Maar goed dochterlief is pas 13 maanden dus de bank heeft misschien nog wel een aantal zware jaartjes voor zich.
Ja het plakt wel in de zomer. Wij hadden eerst leer die is door de kat die we toen hadden lekker bewerkt. Nu hebben we stof, donkerbruin en niet behandeld en het valt echt heel erg mee met de vlekken. We hebben hem nu een jaar of 5. Inderdaad leer is praktischer met vlekken en het plakt in de zomer maar dan kan je ook een kleed eronder leggen als dat de enige reden is.
Ik heb een stoffen bank met coating. Behalve de redenen die jij al noemt vind ik een stoffen bank gezelliger dan leer, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Of de coating echt werkt durf ik niet te zeggen aangezien hier nog niet echt iets vloeibaars over de bank is gegaan. Zou je wel aanraden om een gemeleerde stof te nemen. Maakt de bank iets minder besmettelijk. Ook afneembare hoezen is raadzaam.
Ik heb een bank van leer, en wil nooit meer anders! Zo makkelijk met kleintjes,.. als ze knoeien even doekje er over en klaar. Zomers plakken we niet vast aan de bank.. en 's winters ist ook niet echt koud. Hebben we het koud, pakken we lekkere fleecedeken, maar das meer uitzondering dan gewoonte.
Ja, hoe leg ik dat uit. Zeg maar een stof van meerdere kleuren. Zal ff kijken of ik een plaatje kan vinden. moment...
hmmmm is het een zachte leren bank dan dat je niet plakt? Deken hebben wij ook...heerlijk als het koud is in de winter. Maar ik bedoel gewoon dat de bank koud aanvoelt
Wij hebben een Donker grijze bank van stof en hij plakt niet en zit heerlijk , natuulijk wel vies afentoe door de kids die weer is drinken of chocola er op laten vallen , maar dan maak ik het gelijk schoon en is het echt heel vies en krijg ik het niet met een doekje schoon dan haal ik de hoes er af en gooi ik het zo in de wasmachine..