Grrrr

Discussion in 'De lounge' started by Zara75, Jul 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,044
    0
    0
    jumbo geen ervaring
    Wel met de Ah, is altijd goed gegaan!
    Wel is gehad dat iets niet op voorraad/leverbaar was
    Maar dan haalde ik het bij een andere winkel :)

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Hier is Jumbo idem dito aan jouw verhaal. AH daarintegen, slechts 1x (dag voor kerst) probleem gehad, en toen ik belde kreeg ik korting, de missende items gratis en bij de volgende bestelling een bos bloemen en een fles wijn. Voor de rest nog nooit problemen gehad, alles netjes vers en goed en ook áltijd vrolijke bezorgers.

3. sillies

sillies Fanatiek lid

Aug 15, 2013
    3,187
    1,393
    113
    Hier goede ervaring met de jumbo. 1x aardbeien gehad die slecht waren, gemaild en geld terug gekregen. Mn man gaat altijd met mn dochtertje, ze kennen haar inmiddels en nemen al standaard een banaan mee.

4. Frey

Frey Niet meer actief

Verhaal over de Jumbo heel herkenbaar! Duurdere vervangende producten, slechte versproducten en 3 pakken melk met allemaal dezelfde houdbaarheidsdatum. Ze proberen het wel netjes op te lossen, maar als er elke keer zoveel gezeur is over een bestelling, dan kost het nog minder tijd en moeite (en ergernis) om zelf boodschappen te doen.

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,742
    113
    zuid-holland zuid
    Ik bestel afentoe bij appie en er is altijd wel iets fout. Maar ik krijg altijd netjes m'n geld terug bij een volgende aankoop en als er een fout product bij zit mag ik het houden. Je moet er wel altijd achteraan bellen en soms moet je alsnog langs de winkel als iets niet geleverd is. Ik bestel dus ook alleen in drukke periodes als ik het heel druk heb en niet zo kritisch ben.

6. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,694
    3,138
    113
    Female
    Brabant
    Wij bestellen bij de ah. Gaat eigenlijk altijd goed. Alleen wel goed opletten als je kratjes of lege flessen hebt. Dat wil nog wel eens misgaan ;)
    Als er iets misgaat regelen ze het trouwens altijd meteen. 1x dat bijv. de asperges open waren gegaan (verse) en toen kreeg ik dus dat bedrag als korting op de volgende bestelling :)

7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,627
    113
    Hier al jaren regelmatig bestellingen bij de AH en dat is eigenlijk nog nooit fout gegaan.

Share This Page