grrrrom + helaas

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja, 27 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Bedankt voor jullie berichtjes.

    Lieke: ik snap het wel hoor, vind het ook heel lief van je :oops:
    Miranda: klinkt veel belovend he? hihihi ik wou dat het zo was als bij jou.

    Ik lig vandaag dus in bed, werd wakker met een mega hoofdpijn, ik heb heel slecht geslapen.

    Owja mijn NOD: die is vandaag of morgen, dat ligt aan mijn eitje. heb ovu testen gebruikt en als je een posi test hebt dan duurt het 24 tot 48 uur tot je eitje springt, als ik van 24 uur uitga dan vandaag en 48 morgen.

    Het is nog niet doorgezet. Ik heb geen buikpijn, af en toe een krampje maar dat is snel weer weg. Terwijl ik echt reuze buikpijn had de vorige keren. Met het afvegen ziet het er uit als mijn allerlaatste dagje als ik ongi ben... Dus als of er nog een klein beetje bruin uit moet, niet slijmerig maar zeg maar alsof je plas donker is.. gister was dat roze, dus dacht ok nu komt er straks rood maar nu ziet het er uit als het laatste beetje. Sorry voor de vieze verhalen...

    thanks! lieve meiden zijn jullie!
     
  2. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik zal voor je duimen natasja!
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Natasja,

    Ik blijf toch duimen voor je tot je echt vertelt dat je ongesteld bent... Wie weet, toch!!!???
    Mochten die rottige rode duivels dan toch komen, KOP OP!! Blijven proberen! Ik ben ook telkens als ik ongesteld word, bang dat het mogelijk nooit gaat lukken, maar dat helpt je niet om zwanger te worden. Al is het natuurlijk wel goed te verklaren. Maar als je ff baalt, dnek dan: dat hoort er gewoon bij en wie weet, is het volgende maand gewoon hartstikke raak...!!!

    Veel succes, en liefs,
    Anouk.
     
  4. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Meid, ik ben zwanger geraakt in de 4e ronde, en had een mega wisselende cyclus!
    Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent, maar het komt vast helemaal goed!
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Natasja, het is even spannend inderdaad. Ik had het ook, ik had op mijn 28e dag (woensdags) met afvegen wat bruin aan mijn papiertje dus dacht dat ik ongesteld zou worden. Daarna was er eigenlijk zo goed als niets meer, m.u.v. van af en toe een beetje heeeeel licht bruin. Ik had ook een beetje de krampjes net als wanneer ik ongesteld moest worden. Maar toen ik zondags nog niet ongesteld was heb ik een testje gedaan. Ik werd gek van mezelf :)
    En mijn test was dus positief! Dus er is nog hoop voor je! Ik zal duimen ;)
     
  6. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Spannend he Natasja? Ik snap wel dat je ontzettend verdrietig bent als het nu niet gelukt is (ik had het afgelopen dinsdag na 2 posi en 1 nega test). Maar het lijkt hoopgevend: toen ik zwanger was van mijn oudste, toen was ik moe.... man ik kon bijna niet mijn hoofd optillen zo moe was ik....

    Dus ik hoop dat je een positief bericht gaat schrijven, maar anders ondersteunen we elkaar de volgende ronde weer.

    Lieve groetjes, Ellen
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou meiden,

    Nog niet ongesteld en nog steeds geen echte ongi buikpijn.
    Ik had gister 2 keer een pikzwart propje/dingetje. Als of het een korstje van een wondje was. Het was geen vers bloed want na ik het plat had gedrukt met mijn papiertje (je weet wel bij een bloedpropje heb je dan een rood papiertje) was het nog zwart... hmmmmm wat is dit?? oud bloedstolsel? getsie hihihihi

    mijn borsten steken nu, rond mijn tepels en ik heb pijn in mijn onderrug.
    pfff word een beetje zenuwachtig... de vorige keren moest ik overduidelijk ongesteld worden...

    Mijn man gaat nu naar de kapper en gaat gelijk testjes halen hihihi.. je weet maar nooit!
     
  8. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    sterkte, ga je vandaag testen? Zal voor je duimen!
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    misschien straks, (ik moet toch om de 40 minuten plassen hahahah) of morgen ochtend... zo is er ook nog een kans dat het morgen doorzet..
     
  10. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Oh, Natasja, wat ontzettend spannend!!! Ik duim me eventjes helemaal suf voor je!!! Laat het ons gauw weten hoor!


    Duim, duim, duim,
    Anouk.
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hey meis,

    Weet je al iets?
    Succes!

    Liefs
    Elmo
     
  12. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey,

    Jij lijkt echt wel zwanger hoor.....ook het huilen erbij! Nou ik ga hard voor je duimen en hoop dat het raak is. En zo niet, dan draai je nog lekker een rondje met ons mee! Ga je niet gaken maken, want volgens mij is het niet erfelijk belast! :
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sorry bedoelde gek! Succes met testen!
     
  14. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    En? Al getest?? Wordt er bijna ook zenuwachtig van..... Houdt ons op de hoogte! ;)
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoihoi

    nou mijn afscheiding wordt steeds minder.. net was er bijna niks meer.
    heb wel buikpijn maar dat zit meer aan de rechterkant en is meer een trekkerig gevoel.. en mijn rug pffff die doet echt zeer.

    heb vanmiddag getest maar dat heb ik niet slim aangepakt hahahaha. had net 30 minuten ervoor ook al geplast en het plasje wat ik opving was bijna als water (wel veel maar totaal niet geconcentreerd) beetje suf dus van me maar kon het niet laten.. het was dus negatief maar vandaag zou ik pas ongi moeten worden.

    ik ga het nu maar even laten... over een paar dagen maar weer eens testen en dan met mijn ochtend plasje. of morgen.... hahahaha
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou, je kan er in ieder geval mee lachen. klinkt positief. Ik hoop dat het raak is....zullen we snel weten! x
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    thanks... Ja kan er meestal ook wel goed mee omgaan. Donderdag was ik zo moe, ik kon niks hebben zeg maar... daarom was mijn eerste bericht ook zo zwaarmoedig.
     
  18. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Natasje, ik kan het me wel voorstellen hor. Je mag wel mopperen en huilen. Ik ben zelf helemaal niet van het huilen, maar sinds mijn miskraam! Het kan wel opluchten. Elke keer is er die hoop, elke maand die spanning en jammer genoeg voor vele ook vaak de terleurstelling. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Liefs Jenny
     
  19. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    het steeds moeten plassen is toch ook een symptoom??!! :rolleyes:
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ze zeggen het hihihihi ik moet om de 30 minuten... ik drink niet veel.

    ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, daar ga ik nu van uit.... we wachten af..
     

Deel Deze Pagina