Sorry hoor moet ff mijn verhaal kwijt hier. Wij wonen in een huurwoning, en ze zouden de badkamer en de toilet compleet gaan renoveren. Heel leuk denk je dan, is altijd fijn als iets mooi gemaakt wordt. Ware het niet dat onze badkamer anderhalf jaar geleden compleet vervangen is door een grote lekkage. We hebben toen letterlijk 3 weken in de troep gezeten en steeds moete douchen bij vrienden BAH! dus bij de huidige renovatie zei ik, de badkamer hoeft niet. Zegt die man dat bepalen we zelf wel PARDON zeg ik. je gaat toch niet twee kleer een badkamer tegelen enzo. dus hijzou weleens zelf komen kijken. en binnen 5 minuten besloot hij on inderdaad de badkamer niet te doen. alleen de kranen daar te vervangen. nou prima dus. Nu hebben ze in de hele buurt per woning 8 dagen gerekend. dat is dus voor toilet én badkamer. Ik dacht nou die gaan onze planning zo doen dat we niet 8 dagen in de troep zitten. Wilde ze eerst al 29 sept gaan beginnen met slopen, dat is op vrijdag. Daar heb ik een stokje voor gestoken. ze gaan zeker niet op vrijdag mijn toilet eruit slopen en vervolgens om 2uur weekend vieren en ons zonder toilet laten zitten. Dus ze begonnen maandag. nou hebben ze maandag 2 uurtjes gesloopt, op een gegeven moment is iedereen weg, en onze toilet is eruit (we hebben er maar 1). We zouden een vervangend (chemisch) toilet krijgen of ze zouden onze pot er tijdelijk weer opzetten zodat we in ieder geval onze behoefte konden doen. Niks nakkes nada. Ik over de zeik opgebeld. nou die man kwam direct de pot erop schroeven. dinsdag 1 uur gestucked woensdag NIKS GEDAAN! donderdag NIKS GEDAAN! en vandaag na een boos telefoontje van mij zijn ze begonnen met tegelen nu komen ze maandag voegen en dinsdag het sanitair plaatsen. grrrrrrrr ik kan em er zo kwaad om maken. als er nou een dingetje fout gaat okeej, maar alles lijkt fout te gaan. beetje jammer en om nou 8 dagen over een toilet te doen vindt ik ietwat overdreven. mijn mannetje en ik hebben de hele wereld bewogen om thuis te zijn de hele week zodat ze hun werk konden doen. en ze hebben effectief misschien 5 to 6 uurtjes gewerkt..................
ow jeee, zijn die hormoontjes toch nog ergens goed voor maar idd je hebt gelijk hoor , duurt uren en jaren voor er iets uit hun handen komt en 8 dagen voor 1 wctje ppfffff (lijkt overtoom wel )
nou he, ik denk dat ik maar een bedrijf ga opzetten wctjes plaatsen en dan per uur betaald worden. maarre die hormoontjes haha ja indd. het gekke was dat ik maandag had gebeld en toen nog niet wist dat ik zwanger was. ik dacht later al zow hey ang dat ging goed haha die man was gewoon bang voor me volgens mij.
Nou zeg, 8 dagen voor een poepdoos? Daar krijg je dus letterlijk en figuurlijk de schijt van he! Ik kan me voorstellen dat je boos bent! Laat je niet kisten meis, gewoon bellen! Zijn ze nou helemaal van de pot gepl...