Ik heb even een vraagje, mijn zoontje zingt steeds een liedje dat begint met: Een aapje in de slagroom Twee beren vol met zeep Drie geiten in de pudding Drie zebra's zonder streep Er hoort nog iets achteraan maar wat? Kennen jullie het liedje en de tekst ervan? Liefs Nies
nee helaas, het lijkt me ene telliedje. Moet de laatste zin niet zijn, 4 zebra's zonder streep? Dan zullen daarna nog 6 zinnen volgen. Best kans dat het een zelf gemaakte tekst is i.v.m. dierendag.
ik heb even voor je gegoogeld..en gevonden Een aapje in de slagroom, twee beren vol met zeep drie geiten in een pudding vier zebra's vol met zeep vijf neushoorns met een feestneus en zes wolven in de trein en zeven dikke kikkers die snipverkouden zijn Acht zingende giraffen wel negen kangoeroes en tien gestampte muisjes, die dansen voor de poes.
Aaaaaaah meiden ,wat goed! Nu kan ik tenminste begrijpen waar hij het over heeft.Had ook al een vermoeden dat het om een telliedje ging Dank je wel voor het Googelen, Laura!En voor het mee denken Inky Echt super meiden. Dikke knuf , Nies
Nou d'r hoort nogal een stuk bij wat jij nog niet kende Nies. Ga maar vast studeren dan kan je het morgen voor hem zingen Maar fijn he die kinderliedjes die in je hoofd blijven zitten. Ik ken alle K3 liedjes, dierenliedjes, Plopliedjes, Nijntje liedjes en alle liedjes met een hoepeltje erom.........daar ben ik nog mee bezig, die horen we de laatste tijd namelijk de hele dag door.
Hahaha Rabia, ja precies, er zit nog een heel stuk bij.Mijn zoontje kende het alleen niet meer uit z'n hoofd en ik hoorde dus alleen maar kleine stukjes! Verder zit zoonlief op de pc al naar klaasliedjes te luisteren.De moderne versies van Coole Piet Moet kunnen :^o
Leuk liedje hoor ! Helaas ken ik maar weinig van dit soort liedjes ... ben juf van de bovenbouw al een paar jaren, dan verleer je dat ! Groetjes, Nikki F
Ik kom er net achter dat er nog een stukje achter hoort, mijn poepie wist ineens het laatste stukje te zingen. Het gaat als volgt: Een aapje in de slagroom, twee beren vol met zeep drie geiten in een pudding vier zebra's zonder streep vijf neushoorns met een feestneus zes wolven in de trein en zeven dikke kikkers die snipverkouden zijn Acht zingende giraffen wel negen kangoeroes en tien gestampte muisjes, die dansen voor de poes. Zing je vaak dit liedje Dan leer je bovendien Eenvoudig alle cijfers Van 1,2,3 tot 10 En dan tellen ze van 1 tot 10 Lief he?
Even off-topic ... maar het valt me op dat toch wel veel aanstaande moeders in het onderwijs werken ! Ook bij de yoga, veel juffen ! Leuk ! Groetjes, Nikki F