Ik vind het ook altijd lastig om te gaan lopen "klagen". doe dat dan ook liever niet! Zit dan liever een week in de herrie, ook niet goed natuurlijk. Maarja, dan zou ik liever een mailtje of sms-je sturen, maar dat kan ook weer zo zijn dat dat weer niet in goede aarde valt (ervaring!), maarja ikzelf kan dan gewoon hetgene wat ik stuur nog 20x nalezen, of ik er niks raars of aanvallends in schrijf. Anders ben ik weer bang dat ik dingen ga zeggen die ik niet meen!
haaaaaiiii ze hebben er tot 12 uur in gezeten... heb niks gezegd... goed he haha.... maar hoorde dag erna van mijn vriend dat onze andere buurman wel ernaartoe was gelopen om te klagen! (vond ik wel fijn, ligt het in ieder geval niet helemaal aan mijn hormonen hihihihi) dus hopelijk doen ze nu voortaan zachter!! en oordopjes, ja dat zeggen meer mensen, ook voor gesnurk van mn vent, maar ik kan niet tegen die dingen, word er helemaaaal kriegel van als ik iets in mijn oren heb zitten, vreeeeeeeeeeeselijk
Voor jou fijn dat de andere buren er ook last van hebben Ik vind ook dat je er best wat van kan zeggen. Sowieso kunnen ze na tienen zachter doen lijkt me. En je hoeft idd niet direct te 'klagen', het is maar net hoe je het brengt. Maar goed, hopelijk heb je er nu geen last meer van
Ik denk dat je er het beste even over kan praten, jullie hebben zo te lezen gewoon normaal contact, dus dan moet dat toch bespreekbaar zijn? Stel dat je haar vandaag zou spreken en ze zou zeggen nou zeg de buurman klaagde, kan je er altijd op inhaken van tsja het is ook nogal luid, ik lig er zelf ook regelmatig wakker van maar wil dan niet klagen of zeuren. Alleen moet ze dan wel net over de klagende buurman beginnen. Denk dat je dat beter kan doen dan dat je over 1 of 2 weken een keer gigantisch uit je slof schiet door de combi pijn, snurkende man en luidruchtige buren...dan ben je verder van huis lijkt mij.
oordoppen zijn idd ideaal!!! Ik heb geen buren met een jaccuzi maar buren met hond die 's nachts in de tuin zit te blaffen en ik ben ook niet iemand die gaat zeuren dan maar oordoppen en ze helpen echt ik hoor de honden niet meer
Oordoppen zijn inderdaad ideaal! Nadeel is dat ik na jaren gebruik niet meer zonder oordoppen kan slapen als er iemand in mijn slaapkamer ligt (mijn vriend dus, maar ook op vakantie met iemand in een hotelkamer). Ben bang dat ik op m'n tachtigste nog oordoppen in moet Alhoewel, wellicht ben ik dan ook gewoon hartstikke doof!
Ben zo bang dat ik mijn kinderen niet hoor met oordoppen! Mijn man werkt vaak 's nachts anders had ik ze ook wel gebruikt bij de feestjes van mijn buren soms.
De kleine hoor ik altijd, met of zonder doppen in (maar hebben wel een babyfoon). Ik heb ze trouwens alleen in als het echt nodig is hoor, niet standaard. Ik kan namelijk best goed tegen geluid van buiten, alleen als er ergens een feestje is ofzo doe ik ze in, of als ik mag uitslapen TS: fijn dat het is opgelost door de andere buurman! Ik ben een laffe hond, zou zelf niet klagen maar mijn vent erop af sturen (dat is dus de tweede optie na de oordoppen die bij jou dus niet werken)
Als we dus toch zo'n ding overwegen: achter in de tuin (735m2 grond, dus dat moet lukken). Tnx voor de tip