Juist als ze actief is is het goed. Gewoon gaan voor de prikjes en voor de rest heb je 2 oren. Een om de info in te laten gaan en een om het er weer uit te laten gaan.
Dit is van Fenneke met 11 maanden: lengte:74 cm hoofdje:45 cm gewicht:8500 gram laat je niet zo gek maken,die mutsen op het cb weten soms van gekkigheid niet wat ze moeten zeggen. En meet het thuis eens na,want volgens de meetkunsten van een verpleegkundige op mijn cb was Fenneke`s hoofd tussen 8 maanden en 11 maanden gekrompen... Edit: hahaha! had niet eens gelezen dat ze bij jou ook niet konden meten!
Hoi, ik heb mijn boekje erbij gepakt, en je gelooft het niet! Laura weegt nu met 14 maanden 9 kilo en is 76cm lang en nu komt het! Haar hoofdomtrek is nu 45.2! Ik krijg ook wel commentaar over haar gewicht enzo! Maar ik weet wat ze eet! Ga terug over 2 weken en kijk het vandaar aan! En cb's zijn niet allemaal even vriendelijk!
Hebben wij ook al gehad hoor dat Kylian in 1 maand tijd een cm korter was geworden Dus ik sta daar in een volle cb en zeg, Goh dat is knap hij is dus een hele cm kleiner geworden afgelopen maand, ja ze zeiden al dat ik hem niet zo vaak op het hoofd moest slaan . Maar meten gaat allemaal niet zo precies hebben wij ontdekt, dus nemen we de uitslagen met een flinke korrel zout. Groetjes Anita
Huh? Terugkomen voor een hoofdomtrek? Waar slaat dat nou weer op. Alsof jij nu iets kunt doen om het in 2 weken tijd te laten groeien, behalve dan wat je allang doet: gewoon goede voeding geven. Bovendien, als er echt iets niet in orde zou zijn, zou dat een zaak zijn voor de kinderarts en niet voor het consultatiebureau. Dus volgens mij doen ze zich gewoon belangrijker voor dan ze zijn hoor. Bizar!
Laten we allemaal ons eigen hoofd eens opmeten, en ons gewicht en onze lengte...kijken hoeveel verschil er dan is tussen iedereen hier! Eet jij net zoveel als ik? Pfff...wat een onzin van het CB...laat je niet gek maken door hen! Ze gaan maar uit van gemiddelden!
Ik ga er naartoe voor de prikjes en de gegevens als lengte en gewicht en verder zal het me een zorg zijn wat ze zeggen. Ik vertrouw op mijn eigen instinct en ga naar een huisarts als er iets mis is.
hehe anne weegt nu 7450 met 67cm dat scheelt nogal al wat en zowaar deze keer voor het eerst geen commentaar we snapten er niets van
consternatie bureau.... een en al herkenning wat ik hier lees.... ik had vorige keer "ruzie" gemaakt... nou ja, gewoon gezegd dat ze er niets van begrepen.. tja blijkbaar heeft dat indruk gemaakt, want afgelopen vrijdag moesten we voor de 14 mnd prikken en prompt deden ze poes lief en aardig, riepen me op tijd binnen (1ste afspraak van de dag, dus dat is niet zo moeilijk...) was zijn gewicht prima bij zijn lengte (middenlijn gewicht, boven +1 lijn lengte) kreeg ik uitleg over de prikken en ze vroegen geloof ik 4 keer hoe het met mij was... haha we hebben vast een aantekening in ons dossier
geen zorgen maken hoor cb kan soms raar uit die hoek komen maar doen alles volgens boekje naomy 15 maand 9220 maand en 78 cm hooft 43 cm en maken ze hier geen probleem van ze ze heb ook reflux gehad maak je niet te veel zorgen naomy der hooft is nu in een maand tijd 0,2 gegroeit
Nog even nagekeken. Sem was met 8 maanden en drie weken 9 kilo, 73 cm en hoofdomtrekje 45 cm. Morgen moet hij weer op controle (hij is nu ruim een jaar. Ben benieuwd hoeveel hij nu weegt enzo). Ieder kindje is uniek en heeft een eigen ritme. Wat je op het CB te horen krijgt en de grafiekjes enzo zijn gemiddelden!