Net als alle andere mama's ben ik verbijsterd! Het is bij ons zo dat Emma niet gepland was en dus zou je dan misschien nog zoiets van een man kunnen verwachten, maar nee hoor, mijn man is gek op Emma en wil graag dingen met haar doen. Heeft ook een papadag. Dit kan hij niet maken hoor... Echt niet.
TS, heb heel veel respect voor je en je zeikt helemaal niet! Hopelijk komt er gauw verbetering maar moet je wel op je strepen gaan staan en blijven staan! Als je het kunt om een dagje zonder je dochtertje door te brengen moet je dit eens inplannen zonder je man hier van op de hoogte te brengen en de dag dat je weggaat een brief met schema zowel van kind en huishouding aan je man geven en dan even er lekker tussen uit met vriendinnen of wie dan ook. En neem ook eens een dagje met je dochter als zijn kinderen er zijn, ga lekker ergens op visite en laat zijn andere 2 kinderen aan hem over, dit is ook niet leuk voor zijn kids. Heel veel succes
Jojo, zoals je leest: jij bent absoluut geen zeikerd hoor! Ik -en vele anderen met mij- vind dat er een steekje los zit bij je man. Hij klinkt als iemand van 12 ipv 42, wat een puberaal gedrag. Ik zou ook niet zo goed weten wat je eraan kan doen eigenlijk. Wel wil ik je veel sterkte en succes wensen en twijfel niet aan jezelf hoor, HIJ zit hier echt fout!