Grrrrr goede vrijdag geen koopavond!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mowtom, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oeh las wat er nog geschreven is ik hou ook wijselijk mijn mond even dicht,...denk vanalles

2. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ff weer ontopic :

JOEPIEEE morgen avond lekker een avondje thuis , want ik hoef lekker een keertje niet te werken :D:D:D

sorry voor de dames die willen winkelen maar ik ga er heeerlijk van genieten :D:D

maar ik snap jou wel hoor , hier in het dorp zijn nog altijd op maandag morgen de winkels dicht , rete irritant is dat maar onder tussen geniet ik wel van mn eigen vrije ochtend ;)

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

maar door jouw toppic rij ik niet morgen avond voor jan jut naar de koopavond in schagen toe.
    had kleertjes besteld enb die zou ik gaan ophalen
    had helemaal niet stilgestaan bij goede vrijdag.

maar vind het niet belachelijk dat ze dan dicht zijn hoor!
    er zijn bijna 360 dagen per jaar dat ik los kan :) in winkels.

en als jij op een feestdag werkt?
    krijg je toch wel een toeslag?
    mijn man werkt graag 1e paasdag 300% zondag en feestdag:D
    dus dubbelop toeslag

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik herrinner jullie even aan de volgende regel. Bij het maken van je account ben je hier mee akkoord gegaan:

1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd.

Elmo

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Pffff jeetje dit topic is wel een beetje uit de hand gelopen...
    Dat was niet mijn bedoeling. Ik baalde gewoon en wilde het even van me afschrijven...ik ga even eten en ben even niet op het forum en het is ineens een hele religieuze discussie geworden...sorry daarvoor dat wilde ik er niet mee uitlokken!

Mijn shopdagje is in ieder geval opgelost...ik ga gewoon morgenochtend maar dan mèt de kids! Ook gezellig! Verder ga ik morgenavond gezellig met mijn vriendinnetje naar de film! Ja ik denk Dear John...idd zoals iemand hier al opperde!!

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Veel plezier..:) Ik was het die het opperde, goede keus..!

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier in België zijn nooit koopavonden, dus wáár klagen jullie over?:D;)

En verder ben ik het eens met Plurkie.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik snap wel dat je baalt hoor als je je had verheugd!

Ikzelf vind het niet belachelijk dat de winkels dicht zijn. Mag ook wel een keer. Ik werk bij een grote bank en heb voor het eerst dit jaar geen vrij op goede vrijdag... jammer. Mijn man werkt in de horeca en moet juist altijd werken met feestdagen. Daar kunnen we af en toe wel eens van balen! En hij krijgt echt geen toeslag hoor, de horeca heeft nog nooit van het woord toeslag of arbeidstijdenwet gehoord ;)

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    PARDON????!!!
    Net zo belachelijk als jij het vindt dat er op goede vrijdag geen koopavond is, zo belachelijk vind ik het dat je het hier schrijft! Sorry hoor, weleens gehoord van het RK-geloof en hun gebruiken?!!

10. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis

Ik ben het helemaal met je eens!
    Het is altijd maar die allochtonen, wat zijn allochtonen?
    Weet je hoeveel allochtonen hier in Nederland geboren zijn!
    Maar je bent al een allochtoon als 1 van je ouders in het buitenland is geboren dus ja..als je zo gaat blijven denken van die allochtonen en hen suikerfeest en bla bla bla dan ben je zelf lekker bezig zeg..

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik ben wel blij dat het winkelcentrum dicht is vanavond maar alleen omdat de winkel waar ik werk al 6 koopavonden heeft gehad sinds vorige week woensdag :$
    Wel zijn bij ons de grote warenhuizen tot 19.00 uur open....
    Ik vindt het wel balen dat de supermarkten zo vroeg dicht gaan want moet nu dus al boodschappen gaan doen omdat alles dicht is als ik klaar ben met werken...
    Maar goed, die paar dagen per jaar dat ik moet gaan jongleren met vrije minuten en boodschappen, don't mind it that much ;)

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Meid, je verwoord precies mijn gedachten!

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ongelooflijk dat een onderwerp kan uitdraaien in een discussie over het geloof? Volgens mij is dat hier op het forum niet geoorloofd! Maar ja ieder zo zijn meug......btw gisteravond was het heeeel druk in de stad, zielig voor al die kroegbazen die de cafe's open moesten houden en dus niet vrij konden zijn! Er is ook altijd wat he!

14. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo

Nou alles was open, heb heerlijk geshopt van de kbs:pZelfs de supermarkten waren open tot 19.00 uur.

15. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik heb altijd in een winkel gestaan, en ik heb er werkelijk nooit van wakker gelegen dat ik moest werken op zulke dagen. Helaas ... dat weet je als je in een winkel gaat staan. Wil je dat niet, wordt dan lekker ambtenaar oid. De zorg, politie, brandweer e.d hebben ook geen vrij en die hoor ik er ook niet over dat ze op zo'n dag moeten weken. Jammer als het op m'n vrije dag valt zo'n dag, en anders spekt het lekker de overuren. Bovendien, op zulke dagen zijn er zoveel mensen vrij dat ik er geeneens lol in zou hebben om te gaan winkelen. Geef mij maar lekker een winkeldag als de rest van Nederland aan het werk is, lekker rustig :D:D:D

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Amen! Dat geklaag altijd in NL, wees blij dat je werk hebt! ;)

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Precies!

Vind eerlijk gezegd dat er een klein beetje 'zielig' wordt gedaan over het in een winkel werken..kom zeg..je wordt er toch voor betaald!
    Zou je nou al die overuren moeten draaien voor niks ...

x

18. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Nou,ik ben helemaal niet zielig dat ik in een winkel werk hoor,maar ik vind he soms wel welletjes met de openingstijden.
    Vorig jaar en al die jaren ervoor was de winkel altijd gesloten op tweede paasdag en nu paaszondag op een koopzondag valt moet zonodig paasmaandag open.
    Hier heb ik dus niet voor gekozen toen ik in een winkel ging werken (15 jaar geleden).
    Maar de hoge meneren die dit beslissen zitten lekker thuis met hun gezin die dag te genieten van hun vrije dag.
    DAT zit me gewoon niet lekker.
    Mij boeit het niet dat ik op Koninginnedag of op zondag moet werken,maar je kan ook te ver doorschieten in openingstijden.
    Ik heb ook gehoord dat ze hier met 2de kerstdag open willen in de stad.
    Nou,daar vallen me dus echt de schoenen van uit zeg!
    Maar ja,ik ben een beetje zielig..

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja, ik weet het. Had 's ochtends gekeken of alles open was of gesloten. Ach, ben alsnog lekker de hele dag thuis gebleven :) Had geeneens zin hahahaha.

20. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik zit in de zorg en wij zijn 24 uur per dag open. Vieze klusjes, ook op zon en feestdagen. Ach als ik het zo bekijk werk in misschien liever in een winkel..........nee hoor grapje ik klaag niet.

Deel Deze Pagina