Hallo dames, Hoe wisten/voelden jullie van te voren al dat je zwanger was en wat waren de symptomen?? Wat was voor jullie anders dan in voorgaande cyclussen. Ben benieuwd, graag jullie ervaringen. Liefs.
Ik heb op dinsdag getest en ik moest vrijdag ongesteld worden. Meestal heb ik voor mijn menstruatie hele erge hoofdpijn. Dat had ik nu niet. Ook had ik in de week na mijn vermoedelijke eisprong 2x een beetje bruin verloren. Ik ben gaan testen omdat ik na het avond eten ineens steken in mijn buik voelde en mijn borsten voelde als steen. Maar ' zwanger' voelen. Weet niet wat dat is. Zelf nu nog niet.
Ik had een vermoeden, maar ik ben na mn VMK niet meer ongesteld geworden, dus ik heb op de goeie gok getest. Wat me achteraf wel duidelijk werd was dat mn borsten toen al gigantisch veel pijn deden en ik last had van zuur en ontzettend moe. Ik had er alleen niet op gehoopt om na 75 dagen toch positief te testen! Liefs, DD
een raar gevoel in mijn onderbuik, heel vaak moeten plassen. en géén zin in chocolade (dat heb ik altijd voor ik ongi moet worden) oja, en ook niet chaggie of down. borsten ook gevoelig. het nadeel is dat veel symptomen overeen komen met ongesteld moeten worden
Ik rook een leeggedronken kopje koffie van 5 meter afstand. De eerste keer had ik dat ook (versterkt reukvermogen), maar wist ik pas achteraf dat dat een symptoom kon zijn, mijn zoontje was namelijk een verrassing .
ik was ontzettend moe en had hele pijnlijke borsten, ben toen gaan testen en op valentijnsdag had ik een mooie positieve test in mn handen
ik had verschrikkelijke honger en moest echt zowat zes keer per dag eten omdat ik gewoon anders omgevallen zou zijn, zo flauw. Dat is helemaal niets voor mij, een ontbijtje krijg ik normaal niet door mijn keel.... verder voelde ik mij kiplekker. Ben in mijn hele zwangerschap niet meer dan 5 keer misselijk geweest, geen pijn in mijn borsten, geen gedoe. Heerlijk, van genoten! Mijn zoontje is nu vier en we hopen heel hard op een tweede, en dat het dan weer zo heerlijk gaat.
Ik wist het niet. Voelde me ook niet anders dan anders. Ik liep in het ziekenhuis omdat zwanger worden niet lukte, en moest beginnen met medicijnen. Ik kreeg een pilletje om mijn ongesteldheid op te wekken, maar moest van de gyn eerst een zw.testje doen om een zwangerschap uit te sluiten. En tot mijn verbazing teste ik positief! Achteraf was ik toen al 8 weken zwanger. Ik heb nooit symptonen gehad, ook niet later in de zwangerschap.
Ik dacht juist dat het helemaal niks was,voelde me juist super.Ik straalde,gloeide.Dacht zal wel niks zijn,was erg verbaasd,de klachten kwamen later.
de ranja smaakte naar zeepsop en mijn instinct zei t...daarnaast wel de standaard dingetjes, maar die zeggen lang niet altijd wat...
Ik werd in de midden van de nacht wakker om mijn zwangerschaps vitaminen in te slikken,, Want die nam ik al niet meer regelmatig,, maar die maand doordat mijn gevoel echt zei ga die dingen nemen, En raar dromen, Rare dingen zeggen, Niet lekker voelen wist ik het gewoon.
o ja, en een licht gevoel in je hoofd.... pffff. Na de eerste anderhalve maand was dat gelukkig over!
Hallo ladies, dank jullie wel voor alle reacties. Ik "denk" namelijk wat te merken waar ik anders geen last van heb, ook niet wanneer ik ongi moet worden. Pijnlijke borsten, veel plassen, wat steekjes in de schaamstreek en liezen, moe en versnelde hartslag ook als ik helemaal niets doe. Kortom ik voel me nu gewoon heel anders als anders. Vanaf dit weekend kan ik gaan testen. Maar weet ook maar al te goed dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden............. Liefs
Ik weet niet, ik had al direct zo'n gevoel nadat we het gedaan hadden Normaal had ik dat nooit. en toen was het echt zo!
Ik had ongeveer een week na mijn ei een paar dagen oud bloed en op de dag dat ik normaalgesproken wat aanloop naar mijn menstruatie moest hebben, had ik nix meer. Had de vorige maanden meer symptomen dan de maand toen ik echt zwanger was.
Mijn borsten deden al pijn als je er naar keek bij wijze van en jeukten ook verschrikkelijk. Ook bepaalde geurtjes deden me al kokhalzen,zo kon ik absoluut niet tegen de geur van vlees. Moest mijn mannetje maar koken want geheid dat ik naar de plee moest. Ook vond ik roken heel vies en ben accuut gestopt omdat ik niet goed werd van de lucht.
2 dagen voor NOD waren we op de terugweg uit ZuidFrankrijk en toen was ik elke keer vaag misselijk... De 2 de dag (we zijn in 2 dagen naar huis gereden omdat vrienden een kleintje van 4 maanden meehadden) Was ik weer elke keer misselijk en plaatste ik hele vage opmerkingen (dat had ik mijn vorige zwangerschap die fout gelopen is ook) maar ik heb niks gezegd tegen mijn man en onze vrienden maar iedereen had het al door. Toen we thuis waren gelijk een test gehaald en ja hoor zwanger!
Nu ik wat verder ben : Als ik een trap oploop ben ik helemaal buiten adem. Lopen & bellen is echt een uitdaging geworden! En ' echte' dromen. SOms moet ik echt even wakker worden om te realiseren dat het echt een droom was.
Ik had niet echt symptomen maar bij allebei had ik zo'n vaag vermoeden ndat het zo was en dat had ik anders nooit. En bij allebei klopte het. Dus het was een soort instinct ofzo
Ik was enorm misselijk, maar dan 's avonds na het avondeten. Steeds een rommelig gevoel in mijn maag en veel trek. Ook enorm last van obstipatie. O ja en het belangrijkste, een vol gevoel in mijn baarmoeder.