Grrrrr huishoudster!

Discussion in 'De lounge' started by Mamishka, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julialove

julialove Actief lid

Dec 23, 2014
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik alleen ben en ik ga boven poetsen neem ik ook wel eens wat schoonmaakmiddelen van beneden mee naar boven. Voor ik dan b.v naar de badkamer ga bedenk ik me nog dat ik even iets uit de slaapkamer moet pakken en dan neem ik dus die flessen mee naar de slaapkamer en zet ze even op de grond/nachtkastje.

Misschien is er zoiets voorgevallen? Dat ze even een fles op de grond heeft gezet. Ik vind het wel apart dat ze zo boos reageert. Mijn ervaring is namelijk dat als mensen boos reageren als je ze op een normale, rustige manier zoiets vraagt ze meestal wel meer ervan af weten. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk. Maar ik neem aan dat zij zich ook beseft dat zij de enige was die op dat moment aanwezig was, en de kinderen niet bij de schoonmaakmiddelen kunnen komen, dus hun uitgesloten zijn?

Als je voor jezelf 1000% zeker weet dat zij (of haar dochter) dit gedaan heeft dan zou ik denk ik op zoek gaan naar een andere schoonmaakster. Ik denk namelijk dat dit wel iets is wat in je hoofd blijft spelen en mocht er volgende keer iets gebeuren terwijl zij ook in huis is zul je misschien (of waarschijnlijk) haar sneller verdenken. Als vertrouwen eenmaal beschaamd is, terecht of onterecht, dan is dat lastig te herstellen. Zeker als het een werknemer - werkgever relatie betreft vind ik.

2. Lottel

Lottel Fanatiek lid

Jan 3, 2010
    1,188
    116
    63
    brabant
    Raar da ze ontkent,ik zou ook op zoek gaan naar een ander,vertrouwen zou voor mij ook weg zijn.
    Denk zelfs dat ze haar laatste loon ook niet zou krijgen van mij,miss wel hard maar eigen schuld.

3. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik vind het raar dat ze boos word, dat zou voor mij juist een bevestiging zijn dat ze iets gedaan heeft!

4. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Lekkere instelling.

5. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Dat kan je niet maken omdat je geen bewijs hebt...

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Wat zonde zeg, ik zou ook even het bedrijf bellen waar het tapijt vandaan komt misschien is er een oplossing voor of kan het professioneel gereinigd worden.
    Wat betreft de schoonmaakster ik kan me goed voorstellen dat ze zich schaamt en schuldig voelt maar dit mag geen reden zijn om het te verzwijgen.
    Ik zou een andere schoonmaakster zoeken want ik denk niet dat het vertrouwen in haar nog goed komt.

Share This Page