Laat NOOIT je uitbundige dreumes op het ouderlijk bed huppelen! #doet dekbed en overtrek in de wasmachine#
Hahaha, herkenbaar. Mijn dochtertje had een paar maanden geleden hand voet en mond ziekte. Ze had vreselijke bultjes bij haar billetjes en schaamlipjes. Ik had haar heel eventjes een pyjama aangedaan met korte pijpen en hups, zo zonder luier met de blote billetjes in dat pyjamabroekje. Eventjes lekker de boel laten luchten. Ik draai mezelf echt 1 minuut om, en zie twee perfecte drolletjes langs de tafel in de woonkamer liggen. Het mooie is dat er geen spoortje in het broekje of aan de benen zat, die drolletjes waren prima langs het broekje afgegaan. Géén idee hoe ze dat voor elkaar gekregen heeft.
Haha zo leuk! Ik kan mijn dochter amper normaal verschonen. Regelmatig gaat het mis, net een jongetje, zodra die luier af gaat...
Ik heb dus zo'n jongetje... ( stiekem moet ik er om lachen, hoor!) Het plassen is in ieder geval voorspelbaar
Hahaha mooie timing! Ook van die 2 drolletjes. Hier is het ook vaak raak als ik haar luier uit doe voordat ze in bad gaat. Dan hoor je 'kletter spetter' op de badkamervloer. Het grappige is dat ze dan naar beneden kijkt en heel droog zegt: uh-oh!
Dit heb ik ook al een paar keer gehad! Of dat ze net tijdens de luierwissel gaat plassen op het moment dat ze even 2 seconden geen luier om heeft! Volgens mij doet ze het er om, hoor.
Haha fijn. Hier doet ze het altijd als ze gaat douchen(douche nog niet aan) en vervolgens zegt ze met een big smile: plassen stampen, plassen stampen