Mijn zoontje is nu 11 maanden, sinds hij 6 maanden is slaapt hij in een campingbedje met het matras van z'n ledikant. Wel op zijn eigen kamer. Dit omdat hij 's nachts steeds wakker werd van zijn hoofd stoten en dan niet meer wou slapen. Omdat hij nu 11 maanden is wou ik het toch weer proberen in zijn ledikantje omdat ik het zonde vind en zoiets heb hij word bijna 1 en moet leren in zijn eigen bedje te slapen, maar al 5 nachten is het weer raak! Iemand tips? Of ervaring met zo'n stootrand. Hij gaat zijn hele bedje rond dus alleen stootrand bij z'n hoofdeinde heeft geen zin.
Als hij wel lekker slaapt in het camping bedje zou ik het voorlopig zo laten. Hij slaapt toch al in zijn eigen bedje het camping bedje namelijk, Wouw dat ik zo slim was geweest. Een camping bedje ligt wel lekker de zonder spijlen van een bedje. Geen knellende voetjes handjes. Als hij dus idd beter slaapt in het camping bedje zou ik hem er voorlopig in laten.
Tja wanneer moet ik dan overstappen.... Vraag me af of iemand er ervaring mee heeft dat het misschien kwestie van wennen is of dat iemand iets anders geprobeerd heeft..
Wegens mijn scheiding ligt mijn zoontje ook altijd in een camping bedje, met zijn eigen goede matras erin. Zolang ze niet altijd op zon dum matrasje liggen is er niets aan de hand toch? Maakt verder geen verschil toch in wat voor bed ze liggen?
Zou hem ook nog lekker in het campingbedje laten liggen. Misschien knuffels in zijn bed zodat hij zijn hoofd minder stoot? Of een peuterbed?
Hier ook het ledikant naar zolder gedaan en in het campingbedje. Hij slaapt heerlijk en wij ook. Geen haar op mijn hoofd die dat ledikant weer terug gaat zetten. Ik vind zijn en onze nachtrust belangrijker
Natuurlijk jammer van je mooie ledikantje, maar goed, campingbedje vindt hij kennelijk prettiger, dus ik zou het ook zo laten voorlopig. Dan maar een wat minder mooi bedje en een ledikantje dat je amper gebruikt, jammer maar geen ramp, toch?