Even klagen hoor Ik werk vandaag van huis en mijn man is ook thuis omdat hij zich niet lekker voelt. Geen griep ofzo, maar hij voelt zich gewoon niet lekker en heeft diarree. Heel vervelend natuurlijk. Maar dan hangt hij de hele tijd om me heen en doet als een zielig vogeltje dat half aan het dood gaan is...... Zaken als "en hoe denk je dat het is om te bevallen?" en "ga ergens anders zielig liggen te wezen" schieten continu door mijn hoofd. Normaalgesproken ben ik helemaal niet zo, maar.....Grrrrrr........kan het nu gewoon even niet hebben. Ik probeer me in te houden, maar is wel "^&%$#@&" moeilijk.
Hihi, ik begrijp je frustratie! Het is algemeen bekend dat mannen natuurlijk heeeeeeeeeel zielig zijn als ze ziek zijn Zeg 'm maar dat ie maar op bed moet gaan liggen als ie zo ziek is
Als ik thuis werk en vriend is ook thuis dan mag hij mij dus echt niet lastigvallen . Ik bepaal dan wanneer ik pauze heb en hem aandacht schenk en niet andersom. Dat klinkt misschien hard, maar als ik werk, werk ik, punt. Dus je man de kamer uitzetten, je bent tenslotte aan het werk.
eens met Berte! ik zou het er gewoon uitgooien met een opmerking als "zal ik een ambulance bellen?" of zoiets
Dan heb ik blijkbaar nog redelijk geluk met mijn man. Die neemt pijnstillers/voorgeschreven medicijnen en kruipt in bed. Het enige waar ik dan eventueel nog last van kan hebben is zijn gesnurk.
zoiets dus...hihi. ik zou hem gewoon richting bed sturen of richting tv. je bent aan het werk tenslotte.
Zo , de storm is weer gaan liggen Hij voelt zich alweer wat beter en mijn hormonen zijn gekalmeerd Thanks ladies! Het voelde goed om even mijn hart te luchten en bovendien te lezen dat ik niet de enige ben ! Groeten, Mirella