Met het schrijven van een bezwaarschrift? Ik ben hier zelf echt totaal niet goed in Alvast bedankt voor de moeite! Groetjes Jamie
Helaas ben ik daar ook geen held in... Heel veel succes! Waarschijnlijk zitten er hier wel meiden die het kunnen.
Waar moet je een bezwaarschrift voor schrijven dan? Het best is om het simpel te houden en niet te veel uit te weiden.
Verzekeringsarts van t UWV. Wil er hier niet te veel over uitwijken dus evt meer info wil ik via PB doen.
Ik wil je op zich best helpen, maar dat gaat me nu alleen niet lukken. Ik zou het wel vanavond kunnen doen als je wilt.
@ Fairy Tale Ik zou het super vinden als je dat wilt doen voor me! En vanavond is niet erg als hij maar deze week begin volgende week de deur uit kan! Echt heel erg bedankt alvast!
@alessandro je weet dat je pas bezwaar kan maken als je een brief hebt gekregen ... en dat niet zomaar kan doen ... ook kan je pas bezwaar maken als onder de brief staat dat je bezwaar kan maken ... dit kan dus niet zomaar . heb je zoiezo gepb maar wacht even die brief af dan kan je ook op de punten die zei aangeeft in de brief ook bezwaar maken