Grrrrr....Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Mily, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

maar in het huis waar ze zegt dat ze woont staat niets meer.
    dus daar zal ze niet zijn.

mischien even de makelaar bellen waar ze naar toe zijn gegaan.als jeje verhaal uitlegd

2. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    ik begrijp het ook niet madame heeft een dik huis onder de kont en dan nog op gaan lichten voor 100 euro

3. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ze is toch buschauffeur? stond in die oppas advertentie.
    Of las ik dat verkeerd?

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

weetje wat ik helemaal vreemd vind. dat het huis vrij op naam staat en niet op kosten koper.

dat gebeurd meestal alleen bij nieuwbouw of bij huizen van de bank

5. MamavanF

MamavanF Actief lid

4 nov 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zal wel zo'n dik huis kunnen betalen door die oplichtings praktijken haha

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    of dikke schulden hebben, huis moeten verkopen en via mp geld wil 'verdienen'

7. adi

adi Niet meer actief

Ik heb het huis niet gezien, maar je kunt aan de foto's zien of het nieuwbouw is of niet.

Anders is het een in beslag genomen huis van iemand die de schulden niet nakomt. Dan had ze die 100euri toch hard nodig dus :D

8. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Wat vaag als ik op haar telefoonnummer zoek dan staat er nog wel ergens een advertentie met dezelfde postcode

9. adi

adi Niet meer actief

Meiden,

waarschijnlijk klopt er geen snars van van die gegevens.

je kunt wellicht iets met dr bankrekening-nummer en dan de bank bellen en de oplichting aangeven. Die zal ze niet verkeerd doorgeven.

Maar je moet haar achternaam toch hebben om het geld over te kunnen maken?

10. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    het is geen nieuwbouw het is een huis uit 1910

zal ze vast wel schulden hebben gehad en daar mijn 100 euro voor hebben gebruikt

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

en dat denk ik dus want het huis is van 19 nogwat

12. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Ik heb haar achternaam ook maar als ik haar google kan ik niets van haar vinden

zal me bank even checken misschien dat er wel een heel andere achternaam er staat. Stond trouwens op het pakket alleen maar mijn adres

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als je haar achternaam enzo heb dan kan je er redelijk makkelijk achter komen wat haar huidige adres is. tenzij alles geheim is gemaakt zoals bij ons. maar als je een goeie ict-nerdje kent dan kan je overal achter komen ;) zo heb ik ook keer iemand kunnen vinden die mij geld schuldig was

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Maar wie weet is dat haar huis helemaal niet en heeft ze gewoon een leegstaand huis uit de buurt als adres op gegeven omdat ze nu al wist problemen te krijgen?

En woont ze gewoon lekker ergens anders? maar met banknummer en achternaam kom je ook een heel eind hoor:)

15. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Vraag dit niet snel maar wie is er handig met gegevens zoeken:)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kan mn best doen, ken ook wel wat mensen in het ict wereldje. maar of ze hieraan willen meewerken weet ik natuurlijk niet :)

17. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Haar voornaam had je ook?
    Anders kun je eens kijken op De personenzoekmachine - wieowie.nl Dan krijg je (als ze dat heeft)
    info over, hyves, facebook, schoolbank, noem maar op.

ooit kwam ik op de site terecht, door dat een onbekende persoon mij belde op me mobiel, dus ik op internet kijken, gebeld.nl en stond er een linkje van wieowie.nl.
    Misschien heb je er wat aan..

18. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    heb haar op schoolbank kunnen vinden heb me aangemeld om haar profiel te kunnen bekijken

19. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    hmm staat voor de rest niets bijzonders in

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wat balen zeg! daarom doe ik alleen bieden op max. 5 km van mijn huis, dan haal ik het op, doe n iks over de post.... zo zonde van je geld:x

Deel Deze Pagina