maar in het huis waar ze zegt dat ze woont staat niets meer. dus daar zal ze niet zijn. mischien even de makelaar bellen waar ze naar toe zijn gegaan.als jeje verhaal uitlegd
ik begrijp het ook niet madame heeft een dik huis onder de kont en dan nog op gaan lichten voor 100 euro
weetje wat ik helemaal vreemd vind. dat het huis vrij op naam staat en niet op kosten koper. dat gebeurd meestal alleen bij nieuwbouw of bij huizen van de bank
Ik heb het huis niet gezien, maar je kunt aan de foto's zien of het nieuwbouw is of niet. Anders is het een in beslag genomen huis van iemand die de schulden niet nakomt. Dan had ze die 100euri toch hard nodig dus
Wat vaag als ik op haar telefoonnummer zoek dan staat er nog wel ergens een advertentie met dezelfde postcode
Meiden, waarschijnlijk klopt er geen snars van van die gegevens. je kunt wellicht iets met dr bankrekening-nummer en dan de bank bellen en de oplichting aangeven. Die zal ze niet verkeerd doorgeven. Maar je moet haar achternaam toch hebben om het geld over te kunnen maken?
het is geen nieuwbouw het is een huis uit 1910 zal ze vast wel schulden hebben gehad en daar mijn 100 euro voor hebben gebruikt
Ik heb haar achternaam ook maar als ik haar google kan ik niets van haar vinden zal me bank even checken misschien dat er wel een heel andere achternaam er staat. Stond trouwens op het pakket alleen maar mijn adres
als je haar achternaam enzo heb dan kan je er redelijk makkelijk achter komen wat haar huidige adres is. tenzij alles geheim is gemaakt zoals bij ons. maar als je een goeie ict-nerdje kent dan kan je overal achter komen zo heb ik ook keer iemand kunnen vinden die mij geld schuldig was
Maar wie weet is dat haar huis helemaal niet en heeft ze gewoon een leegstaand huis uit de buurt als adres op gegeven omdat ze nu al wist problemen te krijgen? En woont ze gewoon lekker ergens anders? maar met banknummer en achternaam kom je ook een heel eind hoor
kan mn best doen, ken ook wel wat mensen in het ict wereldje. maar of ze hieraan willen meewerken weet ik natuurlijk niet
Haar voornaam had je ook? Anders kun je eens kijken op De personenzoekmachine - wieowie.nl Dan krijg je (als ze dat heeft) info over, hyves, facebook, schoolbank, noem maar op. ooit kwam ik op de site terecht, door dat een onbekende persoon mij belde op me mobiel, dus ik op internet kijken, gebeld.nl en stond er een linkje van wieowie.nl. Misschien heb je er wat aan..
wat balen zeg! daarom doe ik alleen bieden op max. 5 km van mijn huis, dan haal ik het op, doe n iks over de post.... zo zonde van je geld:x