je kunt ook nog zoek instellingen uitbreiden. Zoekinstellingen - wieowie.nl Ik hoop dat je haar te pakken krijgt. Succes nog even.. kijk vanavond hier wel even weer hoe het gaat, met het onderzoek.
Ze zou dat huis natuurlijk ook kunnen huren van de verkoper. En dat het vrij op naam te koop staat: dat kan ook een verkoopstunt zijn omdat het slecht verkoopt. Dan neemt de verkoper de kosten koper voor zijn rekening in de hoop dat het dan sneller verkocht wordt.
blijf nieuwsgierig. moet nog zoveel dingen doen. hihi.. Of ze leest mee en ze verwijderd nu alles? Of het is een totaal ander persoon:S
Heb mee gelezen maar nog niet gereageerd. Maar dat is zuur zeg van je pakket kleding Ik blijf volgen hoe het afloopt. Volgens mij leest ze zelf ook mee.
je kunt een banktransactie alleen uitvoeren als de bankrekeningnummer en achternaam met elkaar overeenkomen, dus die zal wel kloppen.
nee het is "haar huis wel" want de foto's van de degoes kwam overeen met de foto van haar deuren naar de tuin e
bedankt voor de info dan weet ik dus zeker dat haar naam moet kloppen maar is nergens te vinden zal even op hyves zelf gaan zoeken
vlaardingen... tja weet je iig haar woonplaats. Adres had je toch ook zei je? komt dat overeen met 'vlaardingen'? zou de plaatselijke politie daar even tippen. dat je zwaar opgelicht bent voor 100,-
Maar die telnr klopt dus niet? Als je die in een andere advertentie hebt gezien, kloopt ie misschien wel alleen wil ze nu niet opnemen. Misschien even laten rusten en morgen bellen vanaf een onbekend nummer? Of je pb't mij het nummer wel, bel ik haar vanavond wel. Ik heb totaal geen telefoon angst, meestal worden de mensen die met mij praten bang
Ik heb 1x gereageerd en ben verder een 'stille meelezer' geweest. Nee, ik ben het ook niet . Ik woon niet in Hoek van Holland en mijn kindje moet ook nog geboren worden dus nog geen kleertjes 'over'. Maar als ze al meeleest in dit topic dan moet het haar toch aardig heet onder de voeten worden, lijkt me. Ik zou me er tenminste aardig ongemakkelijk bij voelen! Sowieso zou ik me ongemakkelijk voelen bij het idee iemand zo op te lichten, maar dat even terzijde. Ik verkoop en koop ook regelmatig via marktplaats en probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn over de staat van een product dat ik verkoop... En de foto('s) zijn ook van hoe het er op dat moment uitziet. Wat je ook nog kunt doen is haar zoeken op Hyves door middel van haar voornaam en woonplaats. Hoewel ik helemaal niet zo van de wraakacties en dreigementen ben, zou ik als ik jou was doorgaan met haar op deze manier 'lastig te vallen'. Dus redelijk beleefd blijven, niet met rare dingen dreigen etc maar wel dagelijks een of meerdere mailtjes haar kant op en misschien inderdaad eens bellen.. Dan kan ze je namelijk niets maken, maar wordt ze wel knettergek van je 'gestalk'.
hahaha mensen worden bang van je aan de telefoon Ik kan helaas niet onder onbekend bellen heb alleen een Duitsnr. Zal je wel even der nummer pb'en