@ mutti, ik weet niet bij welke bank je zit? Ik heb het bij de Rabobank toch een keer voor elkaar gekregen om terug te laten storten, die mensen lieten ook niets meer horen! Heb tegen de rabo-medewerker gezegd dat t naar verkeerd rekeningnummer is overgemaakt. Moet je wel zeggen dat t niet naar een vervangend nummer toe hoeft, of desnoods die van familie geven oid. dan heb je t ook terug. Is bij mij toen gewoon terug geboekt. En bij de ABN kun je online ook terugboeken. Ik hoop dat je dat rotmens goed kunt dwarszitten. Heb een bloedhekel aan dit soort praktijken!
Wat een rotstreek he Ik heb dat heel lang geleden ook eens gehad. Kreeg een doos wat zo de kliko in kon. Terwijl het allemaal merk en schoon moest zijn. Maar mevrouw gaf niet thuis. Tot ik bij haar advertenties een gezocht kinderkleding advertentie zag staan. Toevallig had ik nog een doosje staan Heb een vriendin laten mailen en ze heeft naar haar rekening het geld gestort. Waarna ik haar doos troep weer retour heb gezonden Met een briefje in de trant van.....Hoe voelt dat nou??......veel plezier ermee. Nooit weer wat van gehoord
Hahahaha! geweldig! Volgens mij is er geen betere manier om iemand terug te pakken Was het ook voor precies hetzelfde bedrag?
heb gekeken kan het alleen terug laten boeken als het een verkeerde rekeningnummer was Als u de begunstigde kent, neem dan zelf contact op. Als u de begunstigde niet kent, neem dan contact op met ABN AMRO via 0900 - 00 24 ( 0,10 per minuut). Wij sturen vervolgens een brief naar de begunstigde met het verzoek om het ontvangen bedrag naar u terug te boeken. ABN AMRO kan de foutieve overboeking niet terugdraaien, de begunstigde zal zelf opdracht moeten geven om het bedrag terug te boeken. Als de begunstigde niet reageert op het verzoek van ABN AMRO, dan zult u uiteindelijk zelf contact op moeten nemen met de begunstigde. sorry maar wat is nederland soms krom:x
Vind het niet krom eerlijk gezegd. in dit geval ben je opgelicht maar dan zou je zomaar wat kunnen kopen en dan als je het binnen hebt je geld terug laten halen. gelukkig is dat niet mogelijk.
wat klote zeg, ja t is vrij krom idd, maar ook wel logisch, en heb je de abn zelf al gebeld en je verhaal uitgelegd? succes en grijp dat kreng
Ik mag hopen dat dit een grapje is? Het is niet de bedoeling dat dit soort dingen via zwangerschapspagina besproken en geregeld worden.
Sorry Prinses Ik wil niet dat anderen door mij in de problemen komen terwijl ze me willen helpen. Meiden laten we verder gaan met brainstormen op een goede manier
Ook leuk een contact advertentie (voor hete wurg sex?) met haar naam en telefoonnummer op marktplaats zetten
zo aardig al wat pagina's erbij maar helaas nog niks gehoord? begrijpt ze zelf niet dat het handiger is om nu te reageren? of zou ze zelf die kleding nog wel goed hebben gevonden?