Grrrrr....Marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door Mily, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    dit is in ieder geval netjes afgehandeld!

ff offtopic, wat een heerlijk ventje heb jij zeg. *smelt..

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

tip voor de woonplaats bij haar advententie staat dat meestal gewoon

3. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    O heb het gegoogled, huis staat zelfs te koop haha

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

ieuwww gatver zeg!! Zou nu helemaal aangifte doen..;)

maar 100 stuks is idd wel veel, zou je 1 euro per kledingstuk betalen, das zeker geen geld dan, als het echt allemaal merk zou zijn..

meid je bent echt opgelicht!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja snap ik die peert m gelijk natuurlijk;)

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik zou haar een brief sturen, je moet zelf weten of je er een postzegel op doet. Of je stuurt haar 100 brieven hahahaha oeps. wat ben ik vals.
    maar ik zou er wel werk van maken.
    Tja als je 100 dingen voor 100 euro merkkleding zou hebben, dan heb je een koopje!
    Ik weet niet welke maat je iets zoekt, maar ik heb wel kleding hier zgan te koop Ook merk :)

7. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    ik vraag me nu echt wel af of ze der uberbaupt zou wonen, aan het interieur te zien en de vraagprijs van het huis kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat iemand een doos met zulke kleertjes zou opsturen.:$

Ik zoek kleertjes in maat 86/92 voor aankomende lente en de zomer, eerst maar even afwachten of ik die 100 euro terug krijg:) anders houd ik me aanbevolen.

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik heb jongens!
    Ik ben heel strikt, nieuw is nieuw, zgan is voor mij gewassen en misschien aangehad, maar dat je niet kan zien dat het gedragen is. Dus net of je het uit de winkel heb gehaald.
    Gedragen is gedragen, maar zonder vlekken, pillen of weet ik veel. maar dat het wel gedragensporen heeft.

Misschien heeft ze zelf een miskoop op mp gedaan en verkoop ze het door, of ze doet zo haar levenstijl financieren!
    geen idee!
    Ik heb een vriendin die op de rommelmarkt kleding koopt en weer op mp verkoopt. is een hobby waar ze geld mee verdient. Zo zullen er wel meer zijn.
    gr brenda

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Woont ze ver bij je vandaan,l anders in je mail zeggen van goh mooi huis heb je, hoop dat je die onder betere eerlijke voorwaarden verkoopt dan dat je mij die kleren hebt verkocht. hoe gaan we dit oplossen???

dan weet ze dat je je huiswerk hebt gedaan en je haar adres hebt.

10. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Wat dat betreft denken we hetzelfde ikzelf verkoop ook de kleertjes die mijn eigen kinderen niet meer passen op e-bay maar als er een vlek of wat dan ook in zit gaat het naar leger des heils. Verkoop alleen maar spullen waar je haast niks aan af kan zien vind ik zelf wel zo eerlijk.

Wie weet is ze zelf idd iemand die verkoopt en weer door verkoopt.

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jaa das een goeie zou ik doen als je vandaag nog niks hebt gehoord!:D

12. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Jeetje, wat een nare vrouw zeg!! Ik vrees dat je naar je geld kunt fluiten want MP staat nooit garant voor zoiets,
    overigens geeft MP zelf ook de tip om met hoge bedragen goed op te letten,
    helaas ben je nu iets te goed gelovig geweest...met zo´n bedrag moet je altijd eerst gaan kijken, vind ik...
    Maar alsnog vind ik het heel rot voor je en heel aso van die vrouw,
    ik verkoop ook via MP en zou het zo erg vinden om iemand te ´bedonderen´! Ik vraag ook altijd of de koper even een reactie terugstuurt naar me of het aangekomen en het naar wens is,
    meestal krijg ik erg leuke reacties!

Nou sterkte in ieder geval en volgende x echt met zoveel kleding eerst met je eigen ogen gaan kijken en niet op een anonieme verkoper te vertrouwen!

Liefs,

13. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    ja ze woont een behoorlijk eind van me vandaan hoek van Holland. ik woon 50 km van de stad Groningen af over de grens van Duitsland.

Ik denk als ik dat zeg dat ze never nooit weer wat van der laat horen of ben ik nu te mild???

14. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Vind de reactie van Rica ook wel een goede en nog enigzins netjes toch!!

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zat net ook weer even op marktplaats, dit zetten ze dan erop als ´zo goed als nieuw´..

Nou sorry maar ik had het weggesmeten, de naden hangen erbij!

16. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    o wat enorm balen zeg, echt opgelicht inderdaad.

ik koop ook regelmatig kleertjes, meestal hier via het forum geeft wat meer vertrouwen als via mp, laatste tijd komt er weinig voor ons langs, maar via markplaats zal ik niet kopen.

sterkte, ik hoop dat je je geld terug krijgt, ik zou er zeker werk van maken.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik zou me rot schamen zeg!

18. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Whahaha, hoe durven ze he!! Mijn moeder heeft weleens mensen een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze er z.g.a.n. bijzetten terwijl de mottengaten erin zaten,hihiihi!

19. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    ik zal straks even een paar foto's ervan maken kunnen jullie zien wat deze mevrouw verstaat onder zo goed als nieuw

20. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    ben benieuwd...
    Zo hadden wij een heel pakket van lief gekocht.
    En een vlekken...
    Niet normaal!
    Heb me geld terug gekregen en onder rembours terug gestuurd.

Deel Deze Pagina