meiden ze gebruikt idd ook de naam lizzy, gebruikte ze namelijk ook in de mails!! het is dus echt die ivette
Hey meiden, Ik heb heel dit topic gelezen!! Wat een kl*te streek zeg!!! Ik hoop dat er snel een oplossing is maar k ben bang dat dit niet gaat gebeuren of de mensen moeten zo eerlijk zijn!!!
ik zat net te kijken bij al haar adv..... bij de kast gebruikt ze de naam Lizzy en bij de pakketjes met kleding Ivette........ erg vaag en raar mens!!!
niet te geloven dat ze het nog steeds doet! hoop niet dat er iemand in trapt. Zie net dat ze pakket 92 wel al verkocht heeft!
ze heeft ook vogels met kooi te koop als je achter haar adres wil komen moet je haar mailen dat je die vogels wel wil hebben.
het zijn geen vogels maar een soort knaagdier..... soort van chinchilla's... en tja idd wat wil je met het adres doen???? als je bij haar adv. kijkt zie je dat je op de kaart kunt kijken... straat is bekend... bij iemand aanbellen en zeggen dat je opzoek bent naar Lizzy (of Ivette) omdat je iets op komt halen van MP....
Wow even hier niet geweest. Wat een reactie en veranderingen zeg. Vind die zwelgje, als ik het zo vluchtig lees, wel erg bijzonder appart... Whahaha. dat je zoiets doet zeg...
Nou naar haar toe gaan en je geld opeisen. Je kan er toch als normale mensen over praten! als je voor de deur staat is toch anders dan via de mail vind ik.....maar goed wie ben ik.....
hiihhiih als jij geen gekke dingen doe, zal ik het niet doen hahaha maar ooit 1500 mails gestuurd naar de telefoonmaatschappij die maar niet reageerde. Toen kon in een keer alles, excuusbrief, bloemen en vette korting hahaha
jeetje wat een gedoe zeg... hoe haal je het in je donder om mensen zo te bedonderen!! bah bah bah dat is ook de reden waarom ik niet snel iets laat opsturen via mp.. helaas..
Goh, het lijkt wel een nieuwe trend te worden, om mensen te belazeren via marktplaats.. Wat ik wel typisch vind, maar mss ben ik de enige daarin, die Ivettie of Lizzy of hoe ze ook heten mag, gebruikt wel elke keer dezelfde foto's bij haar advertentie! Elke keer weer.. Begint op te vallen. Oja, en Zwelgje heeft zich hier ook niet meer laten zien he! Zou ze doorhebben dat ze door de mand is gevallen???
Nou hier ook een meelezer in dit topic..ook wel eens dingen via marktplaats gekocht..meestal koop ik het van mensen die veel meer aanbieden en waarvan ook echt heel veel in goede staat is.. Maar nu zag ik zo'n leuke salopet, dat ik die heb gekocht voor 26,82 inclusief verzenden..komt ie aan, is ie niet 'zo goed als nieuw' maar daar kan ik me nog overheen zetten..maar zit er een soort lichtblauwe streep van 10cm op en een rood/rozig vlekje..voel me flink in de maling genomen..haar reactie; het is maar twee keer gedragen en ik heb de vlekken niet gezien dus kan je niet tegemoet komen.. Pfoe, ben licht ontvlambaar Dankzij dit topic weet ik nu welke weg te bewandelen, dusse thnx meiden..ook al is dit echt rot als het je overkomen is..en dit is nog een kleiner bedrag..maar het bedrag van TS, jeetje..wat zou ik zuur zijn zeg!
Pff, wat een sensatie ! Dat Marktplaats nog geen actie heeft ondernomen zeg. En tja, over Zwelgje is inmiddels al genoeg over gezegd. Ik heb gelukkig nog nooit nare ervaringen gehad met Marktplaats, maar ben wel erg op me hoede. Mede door dit topic. Ik hoop dat iedereen snel zijn geld terug krijgt en dat de oplichters zwaar worden gestrafd !
@Snoetje, ja vuil hè, dat had ik ook eens. 2 x gedragen, z.g.a.n., jaja er zat een gaatje in, de voering was kapot en de kleur was wat vaal geworden. Ik heb haar gemaild en de foto's erbij gedaan. Volgens haar had ik die voering met mijn NAGELS waarschijnlijk kapot gescheurd tijdens het passen! Pardon? Hoe zou ik zoiets voor elkaar moeten krijgen? Ze kon me dan ook niet tegemoed komen hoor, want het was goed toen ze het opstuurde. Takketrol, ook een melding van gemaakt op MP. Ik heb haar gegevens nog ergens, zal haar denk ik ook even bij internetoplichtingssites zetten.